Jump to content
  • Reacties 108
  • Bezichtigingen 16.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Zo, net Nederlands terug gekregen. Woordenschat, had erg goed geleerd, maar hij vroeg heel moeilijke zinnen. Resultaat: 2,4/10. Drama dus. Telt gelukkig maar één keer mee en dus kan ik het ophalen. 24

• Ik heb nog geen enkele onvoldoende gehaald. Ben dan ook na 1 week van school afgegaan .

• Ook nog geen onvoldoende. Maar wel een 5,7 die hoger had gemoeten.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1620275

Ik heb al meerdere onvoldoendes. De laagste is voor Mens en Natuur; een 3,8puh2.gif Valt eigenlijk wel mee.yep.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1627774

Kan niet herinneren dat ik vorig jaar onvoldoende had dus mijn eerste onvoldoende was een 4.voor Engels daarna nog wat slechte punten, toen nam ik bijles en nu ben ik een van de betere van de klas :D

Natuurlijk heb ik nog meer onvoldoendes gehad (fr: 5.4, 5.0)

CYlas

• 4 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 5 years later...
Geplaatst:
comment_2389488

Hmm, laat me eens even diep nadenken.. Ik heb verspreid over 't gehele jaar in totaal zo'n 'slechts' tien onvoldoendes gehaald, waar het

overgrote deel in 't begin van dit schooljaar waren behaald aangezien ik weer even moest 'wennen' aan het 'normale leven'.

Op zich is dat een record als je het vergelijkt met de jaren ervoor, destijds had ongeveer vijftien à twintig onvoldoendes behaald. Daartegenover, als ik dat ga compenseren met 't voorafgaande jaar had ik meer vakken, dus ja, dat resulteert automatisch ook meer in slechtere cijfers omdat je meer moet presteren. Ach, als ik al die feiten met elkaar optel maakt het uiteindelijk niet eens zoveel meer uit.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Geplaatst:
comment_2389576

-

Hoeveel toetsen heb jij gemiddeld per jaar dan?

Mijn eerste onvoldoende was de allereerste toets op de middelbare :7, een 5 op geschiedenis... Maar omdat het de eerste toets was mochten we deze extra inhalen, toen werd het een 6 :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.