Ik zoek sinds kort naar een tv met de volgende dingen: een HDMI aansluiting, scart en een laptop aansluiting. Ik heb daarbij een budget van max. 250 euro. Maakt niet uit welk merk behalve merken zoals bijv. TVE. Het liefst wil ik een van de volgende merken: Philips, SONY, Panasonic en LG. En de schermgrootte wil ik het liefst 22 inch. of 24 inch.
Verkorte info:
TV Merk(en): Philips, SONY, Panasonic en LG
Liefst niet dit soort merken: TVE en ander wat onbekende merken
Aansluiting(en): laptop, HDMI en scart
Schermgrootte: 22" inch. of 24" inch.
Budget: max. 250 euro
Ik hoor graag wat tips!
Greets Tom de Beer
PS: ik wil sowieso een nieuwe TV hebben, omdat die van mij helaas een TVE is (echt klein scherm) en ik wil een mooie beeldkwaliteit hebben voor mijn PS3...
EDIT: ik weet dat het bij de verkeerde fora staat... Ik deed het wat te snel.
Hallo!
Ik zoek sinds kort naar een tv met de volgende dingen: een HDMI aansluiting, scart en een laptop aansluiting. Ik heb daarbij een budget van max. 250 euro. Maakt niet uit welk merk behalve merken zoals bijv. TVE. Het liefst wil ik een van de volgende merken: Philips, SONY, Panasonic en LG. En de schermgrootte wil ik het liefst 22 inch. of 24 inch.
Verkorte info:
TV Merk(en): Philips, SONY, Panasonic en LG
Liefst niet dit soort merken: TVE en ander wat onbekende merken
Aansluiting(en): laptop, HDMI en scart
Schermgrootte: 22" inch. of 24" inch.
Budget: max. 250 euro
Ik hoor graag wat tips!
Greets Tom de Beer
PS: ik wil sowieso een nieuwe TV hebben, omdat die van mij helaas een TVE is (echt klein scherm) en ik wil een mooie beeldkwaliteit hebben voor mijn PS3...
EDIT: ik weet dat het bij de verkeerde fora staat... Ik deed het wat te snel.
Bewerkt: door GTA-TOM