Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152650 ik zag op en andere ta site dat je voor SA een dual shock controller nodig hebt. is dit zo? op kan ik gewoon zoals in VC: muis + toetsenbord gebruiken alsvast bedankt -BoMBeR oops, sorry voor 2 topics klikte 2 keer op OK ofzo.. Bewerkt: 10 juni 200519 jaren door BoMBeRMeN
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_158912 haha, tuurlijk jonge je hebt altijd een toetsenbord + muis nodig, een controller KAN altijd erbij.
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_158926 lol tuurlijk kan je met toetsenbord spelen. Kon ook bij GTA3 en VC...of speelde jij die niet?
Geplaatst: 20 juni 200519 jaren comment_159987 Ik heb nu al een tijdje gespeeld en kan bevestigen dat je met een toestenbord en muis perfect kunt spelen. Het enige dat mij nog altijd irriteert is dat de camera niet volgt in de bochten waardoor je telkens met de muis moet meebewegen. Naar verluidt zou het vliegen dan weer veel moeilijker zijn...
ik zag op en andere ta site dat je voor SA een dual shock controller nodig hebt.
is dit zo? op kan ik gewoon zoals in VC: muis + toetsenbord gebruiken
alsvast bedankt
-BoMBeR
oops, sorry voor 2 topics
klikte 2 keer op OK ofzo..
Bewerkt: door BoMBeRMeN