Ik heb een dual boot op mijn pc staan van Windows 7 en Windows XP (vroeger was het een triple boot van xp, W7 en ubuntu, maar daar gaat het niet om ) Om een onbekende reden heb ik bij XP een softwarematig probleem: ik kan geen verbinding krijgen, zowel bedraad als draadloos. Hij komt niet verder dan netwerkadres verkrijgen. Dat terwijl hij op Windows 7 op de zelfde pc zonder problemen verbinding krijgt.
Ik heb oa het volgende geprobeerd:
*Drivers opnieuw geinstalleerd
*verbinding opnieuw aangemaakt (lukte niet)
*een bepaalde software uitgeschakeld, ik ben vergeten welke precies, ik kan het eventueel opzoeken.
*virusscan
*router reset, natuurlijk.
*instellingen van router gecheckt.
Nog een detail is is dat ik niet bij firewall kan komen, niet eens de instellingen
Alvast bedankt,
GTA Master 1,
EDIT: vergeten dingen toegevoegd die ik had uitgeprobeerd.
Hallo,
Ik heb nou al een tijdje last van het volgende:
Ik heb een dual boot op mijn pc staan van Windows 7 en Windows XP (vroeger was het een triple boot van xp, W7 en ubuntu, maar daar gaat het niet om
) Om een onbekende reden heb ik bij XP een softwarematig probleem: ik kan geen verbinding krijgen, zowel bedraad als draadloos. Hij komt niet verder dan netwerkadres verkrijgen. Dat terwijl hij op Windows 7 op de zelfde pc zonder problemen verbinding krijgt.
Ik heb oa het volgende geprobeerd:
*Drivers opnieuw geinstalleerd
*verbinding opnieuw aangemaakt (lukte niet)
*een bepaalde software uitgeschakeld, ik ben vergeten welke precies, ik kan het eventueel opzoeken.
*virusscan
*router reset, natuurlijk.
*instellingen van router gecheckt.
Nog een detail is is dat ik niet bij firewall kan komen, niet eens de instellingen
Alvast bedankt,
GTA Master 1,
EDIT: vergeten dingen toegevoegd die ik had uitgeprobeerd.
Bewerkt: door gta master 1