Ik heb GTA IV van een vriend geleend. Ik helemaal blij naar mijn PC, ik stop disk 1 erin. Mijn PC denken...denken...en dan zegt hij dat er geen schijf is gevonden Hetzelfde bij disk 2. Ik heb dit een kaar keer geprobeert maar zonder resultaat. Ik heb ook al gekeken of er krassen op zaten, maar nee. En de Optical Drive is ook schoon van binnen.
Dus ik bij mijn broer testen op zijn PC. Ja hoor, hij start gewoon op. Ik heb gister op google gezocht voor oplossingen, maar dat hielp niet echt. Als ik een ander DVD spel erin doe, vind hij ze wel.
Hallo GTA mensen.
Ik heb GTA IV van een vriend geleend. Ik helemaal blij naar mijn PC, ik stop disk 1 erin. Mijn PC denken...denken...en dan zegt hij dat er geen schijf is gevonden
Hetzelfde bij disk 2. Ik heb dit een kaar keer geprobeert maar zonder resultaat. Ik heb ook al gekeken of er krassen op zaten, maar nee. En de Optical Drive is ook schoon van binnen.
Dus ik bij mijn broer testen op zijn PC. Ja hoor, hij start gewoon op. Ik heb gister op google gezocht voor oplossingen, maar dat hielp niet echt. Als ik een ander DVD spel erin doe, vind hij ze wel.
Ik wil zograag GTA IV spelen
Vista Service Pack 1.
4 GB RAM
ATI Radeon HD 4800 Series
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2.20GHz
Ik hoop dat iemand een oplossen heeft
Bewerkt: door crysus