Jump to content
Geplaatst:
comment_1491889

Zojuist hebben we van Rockstar Games vernomen dat vanavond om 19:00 de nieuwste trailer van Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony online zal komen.

gallery_1_5_65873.jpg

"Get into it... Feel it!"

De nieuwe trailer gaat over de vastgoedontwikkelaar Yusuf Amir die oorspronkelijk komt uit de Verenigde Arabische Emiraten. De trailer is vanaf 19:00 natuurlijk te bekijken op GTAGames.nl!

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 12.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1505531
Ik heb een nieuwe auto gespot (Rolls Royce Phantom Drophead spin-off) en op een TV op de achtergrond zie ik de aftiteling van GTA IV zelf.. :puh:
BTW, in de PU stond ook nog iets over een nieuwe sniper!

Op de site van TBOGT is ook iets te lezen over een nieuwe 'advance sniper rifle'.

En ik heb nóg een auto gespot: Ford GT En als het goed is ook nog een maserati granturismo

Bewerkt: door Robbert9

Geplaatst:
comment_1505536
Ik heb een nieuwe auto gespot (Rolls Royce Phantom Drophead spin-off) en op een TV op de achtergrond zie ik de aftiteling van GTA IV zelf.. :puh:
BTW, in de PU stond ook nog iets over een nieuwe sniper!

Op de site van TBOGT is ook iets te lezen over een nieuwe 'advance sniper rifle'.

En ik heb nóg een auto gespot: Ford GT En als het goed is ook nog een maserati granturismo

dat is al bekend, opzich wel een goede trailer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.