September 24, 200916 yr Ik zoek een mod die de Sticky / Announce topics afscheid van de normale Dus dit ----- -Sticky -Announce ----- Lege ruimte ----- " " ----- " " -Topic -Topic -Topic Kent iemand een soortgelijke mod?
September 24, 200916 yr Ik zoek een mod die de Sticky / Announce topics afscheid van de normaleDus dit ----- -Sticky -Announce ----- Lege ruimte ----- " " ----- " " -Topic -Topic -Topic Kent iemand een soortgelijke mod? Je kunt een topic maken, die ook pinnen, postverbod maken en de titel dit doen: ALT+255. (Het is een spatieteken dat wel wordt geaccepteerd soms)
September 24, 200916 yr Author Ik zoek een mod die de Sticky / Announce topics afscheid van de normaleDus dit ----- -Sticky -Announce ----- Lege ruimte ----- " " ----- " " -Topic -Topic -Topic Kent iemand een soortgelijke mod? Je kunt een topic maken, die ook pinnen, postverbod maken en de titel dit doen: ALT+255. (Het is een spatieteken dat wel wordt geaccepteerd soms) .. Dat zoek ik dus niet..
September 25, 200916 yr Ik zou dat niet weten, ik wil wel even kwijt dat phpBB wel zoiets heeft, van zichzelf .
Ik zoek een mod die de Sticky / Announce topics afscheid van de normale
Dus dit
-----
-Sticky
-Announce
----- Lege ruimte
----- " "
----- " "
-Topic
-Topic
-Topic
Kent iemand een soortgelijke mod?