Geplaatst: 26 september 200915 jaren comment_1493297 Hallo, Ik kan het instalatie menu van gta4 (gtaIVautorun) niet lezen het staat gecodeerd en er staan allemaal chineese tekens. Help
Geplaatst: 26 september 200915 jaren comment_1493350 Hallo, Ik kan het instalatie menu van gta4 (gtaIVautorun) niet lezen het staat gecodeerd en er staan allemaal chineese tekens. Help Hoi Sasquida en welkom op GTAForum! Krijg je dit? Dan moet je linksonder op de lange balk klikken en dan begint de installatie. Meerdere mensen hebben hier last van om een of andere reden. Daarna zouden er zich geen fouten meer mogen voordoen. Krijg ik nu een koekje?
Geplaatst: 29 september 200915 jaren Auteur comment_1496196 Hallo, Ik kan het instalatie menu van gta4 (gtaIVautorun) niet lezen het staat gecodeerd en er staan allemaal chineese tekens. Help Hoi Sasquida en welkom op GTAForum! Krijg je dit? Dan moet je linksonder op de lange balk klikken en dan begint de installatie. Meerdere mensen hebben hier last van om een of andere reden. Daarna zouden er zich geen fouten meer mogen voordoen. Krijg ik nu een koekje? bedankt. hihi dat is hem inderdaad alleen hij start nu met social club te instaleren en echte spel niet :O help me voor je koekje
Geplaatst: 29 september 200915 jaren comment_1496214 Nadat SocialClub geinstalleerd is volgt de installatie van GTA IV vanzelf. En mocht je het interessant vinden, dit kun je lezen op sommige PC's: Bewerkt: 29 september 200915 jaren door Sprunk
Hallo, Ik kan het instalatie menu van gta4 (gtaIVautorun) niet lezen het staat gecodeerd en er staan allemaal chineese tekens. Help