Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152759 K heb een vraagje: Het blijkt dat er op het vliegveld van Las Venturas een passagiersvliegtuig. Hij zou in een bunker moeten staan maar ik kan die niet vinden, kan iemand me helpen?
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152761 ben je daar nu al !?!? dat heb je dan snel gedaan en zo'n ding heet 'n '' hangard'' ofzoiets , makkelijk te vinden als'je 't mij vraagt
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152762 Als je het vliegveld op komt rijden moet je helemaal naar links rijden. Daar staat een hele grote garage precies naast de landings-baan. Daar moet hij in staan. Als hij er niet in staan moet je even weg gaan en later weer terug komen. @-Ahiraz Als je het antwoord niet weet gelieve niet posten dan. Het is al heel druk op het SA forum nu en als iedereen nog onnodig gaat posten word het 1 grote bende hier. Bewerkt: 10 juni 200519 jaren door Mazzeltje
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152765 Dit is de precieze locatie. En als hij er niet staat moet je inderdaad een rondje rijden en dan nog eens terugkomen.
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152804 is een heeel groot vliegtuig :blink: :blink: past zelfs niet in je garage (bij je vliegtuigkerkhof)
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152807 is een heeel groot vliegtuig :blink: :blink: past zelfs niet in je garage (bij je vliegtuigkerkhof) Jawel hoor, volgens mij wel
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152877 is een heeel groot vliegtuig :blink: :blink: past zelfs niet in je garage (bij je vliegtuigkerkhof) Jawel hoor, volgens mij wel hoe zet je hem er dan in?? bij lukt het niet .
K heb een vraagje:
Het blijkt dat er op het vliegveld van Las Venturas een passagiersvliegtuig. Hij zou in een bunker moeten staan maar ik kan die niet vinden, kan iemand me helpen?