Jump to content
Geplaatst:
comment_1494103

Hallo,

Een vriend van mij wilt binnenkort een pc kopen voor onder de 800 euro. Nou heb ik niet echt veel verstand van hardware maar toch iets samengesteld http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje...product[7517]=1 maar mist dit niet iets?

Wat hij wilt gaan doen is veel programma's draaien, af en toe een game (maar dan niet zo'n High game), maar hij wilt wel een goede videokaart, zodat ie ook nieuwere games kan draaien. Hij wilt photoshop draaien, office, etc. zegmaar heel veel programma's.

Mist dit iets of heb ik iets overbodigs?

Zammy :cya:

Bewerkt: door Zamg0d1

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1494768
Dan hebben we al een Phenom III X8 en een HD6890X4. :7

Naja, kick dit draadje over 2 jaar maar weer omhoog dan. :puh:

Ik zal het onthouden ;) Maarja, ik zei ook al dat er over vijf jaar voor die prijs al iets is dat vijf keer beter is :puh: En dat je over twee jaar dit systeem voor 400 euro hebt vermoed ik :puh:
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1494818
Ik denk niet dat je over 2 jaar nog een HD4890 kunt krijgen. En die zal, als die nog verkrijgbaar is, niet duurder zijn dan 80 euro.
Ja inderdaad. Maar dan laat ik dit topic vanaf nu gewoon met rust en zie ik over een tijd wel weer of ik een nieuwe maak of dat ik deze bump :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.