Jump to content
Geplaatst:
comment_1495071

Hallo allemaal.

Ik ben benieuwd welke plekjes jullie in gta iv het mooiste vinden en zeker de moeite waard zijn om te bekijken.

Graag als het kan een screenshot en een link naar de lokatie.

m.v.g Niels

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 4.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Ik vind de nieuwe Liberty City helemaal niks. In GTA III vond ik de vuurtoren mooi, en San Andreas is het prachtig om door de bossen te cruisen terwijl de zon opkomt, maar GTA IV is net een soort inte

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1495107

Middle Park op een schitterende dag met veel zon en dan aan het meertje. Je hoort de vogeltjes fluiten en het ziet er erg gelikt uit! ^_^

paul007

Edit: Sorry ik heb geen screen, ik heb de Playstation 3 Versie. Maar je kan altijd zelf is een kijkje nemen in

Middle Park!

Bewerkt: door paul007

Geplaatst:
comment_1495137

De zuilengang ten noorden van Grand Easton Terminal is wel de moeite om eens door te wandelen,

maar aan te raden zijn de stranden aan Westdyke en de vervallen brug over de Tudor-zeearm.

Geplaatst:
comment_1495460

Ik vind de Broker-bridge altijd wel mooi.

En vanuit Firefly island heb je daar een mooi zicht op samen met de wolkenkrabbers van Algonquin op de achtergrond. Maakt niet uit welke tijd van de dag.

Geplaatst:
comment_1495534
Ik vind de Broker-bridge altijd wel mooi.

En vanuit Firefly island heb je daar een mooi zicht op samen met de wolkenkrabbers van Algonquin op de achtergrond. Maakt niet uit welke tijd van de dag.

Vind ik ook een goede locatie... :Y Vooral 's nachts! Maar verder vind ik het een mooi gezicht om het Blijheidsbeeld te zien! :tu:

Geplaatst:
comment_1496397

star junction zoals al eerder is gezegd

maar ook middle park east in de avond mooi uitzicht ^_^

over de drie bruggen. ook bij helitours heb je een mooi uitzicht en je kunt wanneer je het van bovenaf wil zien altijd een helitour nemen of zelf een helikopter huren :klap:

nice vieuws

:cya: vice

Geplaatst:
comment_1499911
Hallo allemaal.

Ik ben benieuwd welke plekjes jullie in gta iv het mooiste vinden en zeker de moeite waard zijn om te bekijken.

Graag als het kan een screenshot en een link naar de lokatie.

m.v.g Niels

Je moet eens op het dak staan van Playboy x, in de avondzon heel leuk!

micruult.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.