Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1495777

Op Comedy Central wordt het uitgezonden (vrijdagavond om 22:40), je kan ook kijken op Youtube en Flabber.

Ik vind het echt geweldig. Dat Brabantse accent is prachtig, van die asociale jongeren die zich nergens wat van aantrekken, maar dan een beetje overdreven, echte tjappies. Wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door TomHagen

• Reacties 138
  • Bezichtigingen 22.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1738036

Ik was de sketches inmiddels een beetje zat, maar ik werd aangenaam verrast door de trailer. Ze hebben het nog redelijk professioneel aangepakt, en ik spotte al de nodige BN'ers zoals Theo Maassen, Hans Teeuwen en Jody Bernal. Dat geeft dus aan dat ze het groots aanpakken, en da's voor mij toch een reden 'm te gaan zien in de bios. Voor een veredelde sketch zou ik niet gaan betalen, maar dit spreekt me wel aan. :)

Geplaatst:
comment_1738044

Nee, tuurlijk niet. Maar ik bedoelde meer op de manier waarop het in elkaar was gezet. Ik kan me niet voorstellen dat er voor een film als dit een groot budget beschikbaar is. Dus dan is het een heel aardige prestatie, dat ze zoiets in elkaar kunnen draaien. Mensen als Theo Maassen en Jody Bernal trekken tegenwoordig ook geen volle zalen meer, dus die zullen nog wel te betalen zijn geweest.

Geplaatst:
comment_1738278

Nee, tuurlijk niet. Maar ik bedoelde meer op de manier waarop het in elkaar was gezet. Ik kan me niet voorstellen dat er voor een film als dit een groot budget beschikbaar is. Dus dan is het een heel aardige prestatie, dat ze zoiets in elkaar kunnen draaien. Mensen als Theo Maassen en Jody Bernal trekken tegenwoordig ook geen volle zalen meer, dus die zullen nog wel te betalen zijn geweest.

Theo Maassen wel met zijn TBS.

Geplaatst:
comment_1739023

Ik ga wachten tot ie op de DVD uitkomt.

Ik kijk hem in de bioscoop, maar ik koop hem ook op Blue Ray zodra 'ie daarop uit is.. Zouden ze hier ook nog 2 sequels op maken zoals met Flodder? Lijkt me wel vetjes; ''New Kids in Amerika''.

Ik vindt naar de bios voor new kids toch het mooiste wat er is. Zeker de 1e film van hun :)

Ik kan zat dingen bedenken die zoveel mooier zijn! Wat niet wegneemt dat New Kids Turbo wss supervet wordt natuurlijk!

Geplaatst:
comment_1739702

Wat ik niet snap. Een paar posts terug zeg je dat New Kids overhyped is en nu zeg je dat gaat wachten op de DVD. Wat is het nou? :bonk:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1739907

Wat ik niet snap. Een paar posts terug zeg je dat New Kids overhyped is en nu zeg je dat gaat wachten op de DVD. Wat is het nou? :bonk:

Hij bedoelt dat hij het niet in de bios gaat zien denk ik. En ik ook niet, thuis een keertje kijken is vele malen goedkoper, vooral de drank en chips.

Geplaatst:
comment_1739961

Hij bedoelt dat hij het niet in de bios gaat zien denk ik. En ik ook niet, thuis een keertje kijken is vele malen goedkoper, vooral de drank en chips.

Ja, ik ga denk ook niet naar de bios. Het wordt zo te zien een 16+ film en ja dan kom ik er nniet in. Ik kijk wel of ik op een 'andere' manier kan kijken..

Geplaatst:
comment_1740102

Vind het toch wel flauw dat ze weer leven in NKOTB blazen, had wel genoeg van die hype en net nu het is uitgestorven komt dit weer. En comedy central is weeral begonnen met hun sketches uit te zenden. :bonk:

Geplaatst:
comment_1740312

Vind het toch wel flauw dat ze weer leven in NKOTB blazen, had wel genoeg van die hype en net nu het is uitgestorven komt dit weer. En comedy central is weeral begonnen met hun sketches uit te zenden. :bonk:

Ik vind het wel weer leuk dat New Kids weer opbloeit beter dan dat Oh Oh Cherso :bonk:. Maar ik denk dat dit ook gewoon een afsluiting is. Hun doel was een film maken, dus dat hebben ze berreikt.

Geplaatst:
comment_1740321

Ja, ik ga denk ook niet naar de bios. Het wordt zo te zien een 16+ film en ja dan kom ik er nniet in. Ik kijk wel of ik op een 'andere' manier kan kijken..

Je komt toch wel binnen bij 16+ films? :7

Ik vind het wel weer leuk dat New Kids weer opbloeit beter dan dat Oh Oh Cherso :bonk:. Maar ik denk dat dit ook gewoon een afsluiting is. Hun doel was een film maken, dus dat hebben ze berreikt.

Oh Oh Cherso vind ik maar een vaag programma, ik vind 't ook niet echt leuk! New Kids daarentegen wel! Misschien dat dat deels komt omdat ikzelf Brabander ben.. Misschien dat hier trouwens nog meer films van komen, net zoals met Flodder, ''New Kids in Amerika/New York'' lijkt me best vet! Het verschil met Flodder was dat daar éérst een film van kwam, daarna nog sequels, en dáárna pas een serie! Met New Kids is het andersom..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.