Jump to content
Geplaatst:
comment_1496286

Wie kan mijn helpen ik ben nieuw hier en ik wil graag mn ReSpawn Point hebben bij de Piraten schip

id = 47;

for(count = 0; count < 15; count++) {

AddPlayerClass(id,1545.5275,-1370.0961,329.4535,7.9780,0,0,0,0,0,0); // playerspawn

id++;

}

AddPlayerClass(id,1545.5275,-1370.0961,329.4535,7.9780,0,0,0,0,0,0); // pondspawn

Dus Wie mijn helpt HEEL ERG BEDANKT

:dans:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1496346

Ik snap het ook niet echt ...

Dit is wat jouw code doet, maar dan in 3 lijnen:

for (id = 47; id < 63; id++)
{
AddPlayerClass(id, 1545.5275, -1370.0961, 329.4535, 7.9780, 0,0, 0,0, 0,0);
}

Als je dood gaat respawn je automatisch terug op die plek.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1496488
1.Wat wil je eigenlijk dat we doen ?

2.We weten dat je nieuw bent :D

3.Dus welkom op het forum !

Nou Kijk Ik wil de Plek weten die Coordinaten van het Piraten schip dan kan ik die in mijn code Toepassen. En is dat mijn nieuwe Respawn punt als je dood gaat

Geplaatst:
comment_1496525

new bool:IfDied[MAX_PLAYERS]; //Een boolean

public OnGameModeInit()
{
//2 bananen en een fristi, en een code naar keuze.
return 1;
}

public OnPlayerConnect(playerid)
{
IfDied[playerid] = false; //De speler is nog niet dood gegaan toen hij de server binnenkwam.
return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IfDied[playerid] == true) //Als de speler is dood gegaan
{
	SetPlayerPos(playah, X, Y, Z); //Zet hem ergens neer
}
//Ga verder met het script
//else {}
//Of doe iets met de else switch om iets te doen wat alleen geld als de speler nog NIET is dood gegaan
return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
IfDied[playerid] = true; //De speler is hartstikke dood gegaan.
return 1;
}

Zo'n soort code had ik gebruikt als ik het nodig had. Hopelijk heb je er wat aan ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1496556
new bool:IfDied[MAX_PLAYERS]; //Een boolean

public OnGameModeInit()
{
//2 bananen en een fristi, en een code naar keuze.
return 1;
}

public OnPlayerConnect(playerid)
{
IfDied[playerid] = false; //De speler is nog niet dood gegaan toen hij de server binnenkwam.
return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IfDied[playerid] == true) //Als de speler is dood gegaan
{
	SetPlayerPos(playah, X, Y, Z); //Zet hem ergens neer
}
//Ga verder met het script
//else {}
//Of doe iets met de else switch om iets te doen wat alleen geld als de speler nog NIET is dood gegaan
return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
IfDied[playerid] = true; //De speler is hartstikke dood gegaan.
return 1;
}

Zo'n soort code had ik gebruikt als ik het nodig had. Hopelijk heb je er wat aan ;)

Heel erg bedankt maar ik heb de Coordinaten Nodig van het Piraten schip.. Jullie geven allemaal codes maar die heb ik al :)

Geplaatst:
comment_1496647

Aha, dat had ik niet begrepen. Ga eens naar het piratenschip, en ga ergens staan waar je maar wilt. Dan, als je een leuk plekje hebt gevonden, typ je de command:

/save [optioneel een naam]

Je hoeft er niet RCON voor ingelogd te zijn, en je kan deze command gebruiken ik elke server die je maar wilt.

Dan, als je het gedaan hebt, ga je naar je San Andreas installatie map waar je SA:MP hebt geïnstalleerd, en open je savedpositions.txt. Daar staat dan jouw opgeslagen punt in. Je kopieert de X Y en Z coördinaat, en vult deze in bij SetPlayerPos. Done ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1496663
Aha, dat had ik niet begrepen. Ga eens naar het piratenschip, en ga ergens staan waar je maar wilt. Dan, als je een leuk plekje hebt gevonden, typ je de command:

/save [optioneel een naam]

Je hoeft er niet RCON voor ingelogd te zijn, en je kan deze command gebruiken ik elke server die je maar wilt.

Dan, als je het gedaan hebt, ga je naar je San Andreas installatie map waar je SA:MP hebt geïnstalleerd, en open je savedpositions.txt. Daar staat dan jouw opgeslagen punt in. Je kopieert de X Y en Z coördinaat, en vult deze in bij SetPlayerPos. Done ;)

Heel Erg bedankt Remi :) HEEEEEEEL ERG BEDANKT :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.