Geplaatst: 30 september 200915 jaren comment_1496286 Wie kan mijn helpen ik ben nieuw hier en ik wil graag mn ReSpawn Point hebben bij de Piraten schip id = 47; for(count = 0; count < 15; count++) { AddPlayerClass(id,1545.5275,-1370.0961,329.4535,7.9780,0,0,0,0,0,0); // playerspawn id++; } AddPlayerClass(id,1545.5275,-1370.0961,329.4535,7.9780,0,0,0,0,0,0); // pondspawn Dus Wie mijn helpt HEEL ERG BEDANKT
Geplaatst: 30 september 200915 jaren comment_1496332 1.Wat wil je eigenlijk dat we doen ? 2.We weten dat je nieuw bent 3.Dus welkom op het forum !
Geplaatst: 30 september 200915 jaren comment_1496346 Ik snap het ook niet echt ... Dit is wat jouw code doet, maar dan in 3 lijnen: for (id = 47; id < 63; id++) { AddPlayerClass(id, 1545.5275, -1370.0961, 329.4535, 7.9780, 0,0, 0,0, 0,0); } Als je dood gaat respawn je automatisch terug op die plek.
Geplaatst: 30 september 200915 jaren Auteur comment_1496488 1.Wat wil je eigenlijk dat we doen ?2.We weten dat je nieuw bent 3.Dus welkom op het forum ! Nou Kijk Ik wil de Plek weten die Coordinaten van het Piraten schip dan kan ik die in mijn code Toepassen. En is dat mijn nieuwe Respawn punt als je dood gaat
Geplaatst: 30 september 200915 jaren comment_1496525 new bool:IfDied[MAX_PLAYERS]; //Een boolean public OnGameModeInit() { //2 bananen en een fristi, en een code naar keuze. return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { IfDied[playerid] = false; //De speler is nog niet dood gegaan toen hij de server binnenkwam. return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IfDied[playerid] == true) //Als de speler is dood gegaan { SetPlayerPos(playah, X, Y, Z); //Zet hem ergens neer } //Ga verder met het script //else {} //Of doe iets met de else switch om iets te doen wat alleen geld als de speler nog NIET is dood gegaan return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { IfDied[playerid] = true; //De speler is hartstikke dood gegaan. return 1; } Zo'n soort code had ik gebruikt als ik het nodig had. Hopelijk heb je er wat aan
Geplaatst: 30 september 200915 jaren Auteur comment_1496556 new bool:IfDied[MAX_PLAYERS]; //Een boolean public OnGameModeInit() { //2 bananen en een fristi, en een code naar keuze. return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { IfDied[playerid] = false; //De speler is nog niet dood gegaan toen hij de server binnenkwam. return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IfDied[playerid] == true) //Als de speler is dood gegaan { SetPlayerPos(playah, X, Y, Z); //Zet hem ergens neer } //Ga verder met het script //else {} //Of doe iets met de else switch om iets te doen wat alleen geld als de speler nog NIET is dood gegaan return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { IfDied[playerid] = true; //De speler is hartstikke dood gegaan. return 1; } Zo'n soort code had ik gebruikt als ik het nodig had. Hopelijk heb je er wat aan Heel erg bedankt maar ik heb de Coordinaten Nodig van het Piraten schip.. Jullie geven allemaal codes maar die heb ik al
Geplaatst: 30 september 200915 jaren comment_1496647 Aha, dat had ik niet begrepen. Ga eens naar het piratenschip, en ga ergens staan waar je maar wilt. Dan, als je een leuk plekje hebt gevonden, typ je de command: /save [optioneel een naam] Je hoeft er niet RCON voor ingelogd te zijn, en je kan deze command gebruiken ik elke server die je maar wilt. Dan, als je het gedaan hebt, ga je naar je San Andreas installatie map waar je SA:MP hebt geïnstalleerd, en open je savedpositions.txt. Daar staat dan jouw opgeslagen punt in. Je kopieert de X Y en Z coördinaat, en vult deze in bij SetPlayerPos. Done
Geplaatst: 30 september 200915 jaren Auteur comment_1496663 Aha, dat had ik niet begrepen. Ga eens naar het piratenschip, en ga ergens staan waar je maar wilt. Dan, als je een leuk plekje hebt gevonden, typ je de command: /save [optioneel een naam] Je hoeft er niet RCON voor ingelogd te zijn, en je kan deze command gebruiken ik elke server die je maar wilt. Dan, als je het gedaan hebt, ga je naar je San Andreas installatie map waar je SA:MP hebt geïnstalleerd, en open je savedpositions.txt. Daar staat dan jouw opgeslagen punt in. Je kopieert de X Y en Z coördinaat, en vult deze in bij SetPlayerPos. Done Heel Erg bedankt Remi HEEEEEEEL ERG BEDANKT
Wie kan mijn helpen ik ben nieuw hier en ik wil graag mn ReSpawn Point hebben bij de Piraten schip
id = 47;
for(count = 0; count < 15; count++) {
AddPlayerClass(id,1545.5275,-1370.0961,329.4535,7.9780,0,0,0,0,0,0); // playerspawn
id++;
}
AddPlayerClass(id,1545.5275,-1370.0961,329.4535,7.9780,0,0,0,0,0,0); // pondspawn
Dus Wie mijn helpt HEEL ERG BEDANKT