Geplaatst: 30 september 200915 jaren comment_1496973 hallo ik wou de missie back to school opstarten maar bij de eerste opdracht kon ik geen 360 maken. wat kan ik daar aan doen? ik heb san andreas al gedeistaleert en heb ook geprobeert het in een nieuwe game maar wou allebij niet ik heb ook een ander toetsenbord gebruikt Wat moet ik doen?????
Geplaatst: 30 september 200915 jaren comment_1497022 Houd W en S ingedrukt, en druk vervolgens op de pijltjestoetsen, links of rechts. A en D werkt soms niet heb ik ervaren.
Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren Auteur comment_1497350 Houd W en S ingedrukt, en druk vervolgens op de pijltjestoetsen, links of rechts. A en D werkt soms niet heb ik ervaren. dat werk dus ook niet
Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren comment_1497354 Ok, op welke manier werkt het niet, want ik kan met mijn toetsenbord ook maar een donut in 1 richting doen, niet in beide, misschien is dit bij jou ook het geval .
Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren Auteur comment_1497371 Ok, op welke manier werkt het niet, want ik kan met mijn toetsenbord ook maar een donut in 1 richting doen,niet in beide, misschien is dit bij jou ook het geval . maakt niet uit ik heb de toetsen ook wel eens op een andere plek geprobeerd maar dat werkte ook niet
Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren comment_1497374 Ok, op welke manier werkt het niet, want ik kan met mijn toetsenbord ook maar een donut in 1 richting doen,niet in beide, misschien is dit bij jou ook het geval . maakt niet uit ik heb de toetsen ook wel eens op een andere plek geprobeerd maar dat werkte ook niet Wel dat lijkt me toch raar, maar misschien kan een Joypad je probleem oplossen .
Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren Auteur comment_1497386 dat heb ik niet :s misschien licht het aan mijn pc of het spel zelf an lukt het wel op een andere computer GTASAsf1.b
hallo
ik wou de missie back to school opstarten maar bij de eerste opdracht kon ik geen 360 maken.
wat kan ik daar aan doen?
ik heb san andreas al gedeistaleert en heb ook geprobeert het in een nieuwe game maar wou allebij niet
ik heb ook een ander toetsenbord gebruikt
Wat moet ik doen?????