Geplaatst: 30 september 200915 jaren comment_1497010 hoi ik en mijn kameraad willen graag gta 4 online gaan doen ik heb een pentium 4 duelcore 2,4 met 800 mhz nvidia gforce gts 250 videokaart maar als ik online wil gaan spelen word ik er uit gegooid omdat mijn pc te langzaam zal zijn ik heb op diverse pagina;s en forum liggen zoeken maar kon nergens iets vinden weten jullie hier misschien raad mee? alvast vriendelijk bedankt meisterjager
Geplaatst: 30 september 200915 jaren comment_1497038 je processor upgraden, die voldoet neit aan de eisen
Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren Auteur comment_1497163 je processor upgraden, die voldoet neit aan de eisen de pc is net 5 dagen oud wat valt er dan nog te upgraden?
Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren comment_1497406 Je bent opgelicht. Pentium 4 is antiek. Check het moederbord welke processors hij allemaal kan. Neem dan een betee processor. het liefts een Quad Core. GTA IV vindt die het aardigst.
hoi
ik en mijn kameraad willen graag gta 4 online gaan doen
ik heb een pentium 4 duelcore 2,4 met 800 mhz
nvidia gforce gts 250 videokaart
maar als ik online wil gaan spelen word ik er uit gegooid omdat mijn pc te langzaam zal zijn
ik heb op diverse pagina;s en forum liggen zoeken maar kon nergens iets vinden
weten jullie hier misschien raad mee?
alvast vriendelijk bedankt
meisterjager