Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren comment_1497158 Hai, Ik wil graag een forum beginnen alleen twijfel ik aan het forumsysteem. De eisen voor het systeem is dat het veel op IPB 2.3 of hoger moet lijken. Welk systeem past daar het beste bij? Alvast bedankt.
Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren comment_1497300 Zelf werk ik momenteel met Simple Machines Forums, werkt wel fijn, eventjes wennen maar als je het gewent bent is het best fijn werken, veel modificaties/skins beschikken.
Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren Auteur comment_1497434 Ben van plan om een oud Halo forum te openen en daarvoor zoek ik dus een goed systeem dat veel op IP.Board lijkt. Mybb is een optie, maar nog meer suggesties? (misschien ip.board 1.3.1 met beveilging mods?)
Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren comment_1497449 IPB 1.3 is zo lek als een mandje, die moet je niet nemen. Neem altijd een systeem waar een team nog steeds aan werkt, zoals IPB, MyBB, SMF of phpBB.
Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren Auteur comment_1497484 IPB 1.3 is zo lek als een mandje, die moet je niet nemen. Neem altijd een systeem waar een team nog steeds aan werkt, zoals IPB, MyBB, SMF of phpBB. Dat is inderdaad het minpuntje aan IPB1.3. MyBB spreekt me nog wel aan als ik kijk naar de 3 die je opnoemt. Moet trouwens wel gratis zijn of er zijn aardige leden die een IPB systeem voor me kopen. Meer suggesties?
Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren comment_1497542 er zijn aardige leden die een IPB systeem voor me kopen. Je kent me toch.. :$ Als 't gratis moet zijn, dan zou ik zelf voor phpBB gaan. Vergelijkbaar met IP Boards, word veel gebruikt, werkt prima...
Geplaatst: 2 oktober 200915 jaren Auteur comment_1498094 er zijn aardige leden die een IPB systeem voor me kopen. Je kent me toch.. :$ Als 't gratis moet zijn, dan zou ik zelf voor phpBB gaan. Vergelijkbaar met IP Boards, word veel gebruikt, werkt prima... Ik vind phpbb niet echt fijn werken, dan kies ik dus toch voor myBB Maar nog meer suggesties? Want er zijn ook wel onbekenden die goed zijn denk ik
Geplaatst: 3 oktober 200915 jaren comment_1499159 Ik ga zelf denk ik Phorum gebruiken. Maar dat is denk ik niet wat je zoekt. Kijk eens op ForumMatrix .
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521719 OpensourceCMS Veel forumsystemen met demo en allemaal gratis.
Hai,
Ik wil graag een forum beginnen alleen twijfel ik aan het forumsysteem. De eisen voor het systeem is dat het veel op IPB 2.3 of hoger moet lijken. Welk systeem past daar het beste bij?
Alvast bedankt.