Geplaatst: 1 oktober 200916 jaren wie kan mij helpen met mods zetten op gta sa, ik weet niet hoe maar ik heb wel imgtool gedownlaod
Geplaatst: 1 oktober 200916 jaren Of je even een link kan geven naar de mod die wil installeren, kunnen we je (beter) helpen.
Geplaatst: 1 oktober 200916 jaren Voor een auto erin te proppen kan je dit TUT even volgen. Bewerkt: 1 oktober 200916 jaren door Ottoman 47
Geplaatst: 1 oktober 200916 jaren Auteur dit is het link van de mods http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=513
Geplaatst: 2 oktober 200916 jaren Hij vroeg alleen HOE hij de mod erin doet. Niet WELKE mod hij erin zal zetten. Sorry voor Moderator gedrag.
Geplaatst: 2 oktober 200916 jaren Ik vroeg hem of hij een link kon geven naar de mod die hij wilt installeren, omdat het installeren van mods soms verschilt. Voor uitleg over hoe je het beste een mod kan installeren, kan je hier kijken
Geplaatst: 2 oktober 200916 jaren Als je het een keer hebt gedaan lukt het wel, je moet het gewoon effe proberen
Geplaatst: 4 oktober 200916 jaren We kunnen het niet makkelijker maken. Als het niet lukt moet je misschien beginnen bij (nog) iets simpelers. Bewerkt: 4 oktober 200916 jaren door Beagle
wie kan mij helpen met mods zetten op gta sa,
ik weet niet hoe maar ik heb wel imgtool gedownlaod