Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

travian

heeft iemand tips voor sneller graan en de shit te krijgen

hoe vermoord je die *** rat eigenlijk

hij vreet alles op :@

>>> Door GTA-Sheep: Ook afgekort stellen we geen prijs op dodelijke ziektes....<<<

Featured Replies

De rat zal wel sterven nadat je bescherming er op zit, dan zal je wel een stormvloed van aanvallen binnenkrijgen :7

Maar je zal enkel winnen met de tijd, je kan die dingen niet forceren, ik heb het ook gespeeld, ik kan het weten...

Edited by Hearv94

  • Author

maar mijn graan gaat steeds lager hoe kan dat ?

maar mijn graan gaat steeds lager hoe kan dat ?

Omdat de gebouwen die je maakt Graan gebruiken, dus voor je bouwt moet je je grondstoffen omhoog doen :) .

  • Author

ik vind het spel lastig en duurt lang zijn er soort cheats voor meer stuff en tijd inkorten ?

ik vind het spel lastig en duurt lang zijn er soort cheats voor meer stuff en tijd inkorten ?

Ik heb het meer dan een half jaar gespeelt en ben nooit echt groot geworden, geduld is een mooie deugd weet je :7 .

  • Author

op internet staan allemaal cheats en scripts hoe krijg je die ?

Travian is een online spel dat constant wordt geüpdate en een crew heeft. Dus als er al cheats zijn, zullen deze vrij snel niet meer werken (door updates) en als je ze dan toch weet te gebruiken zul je aangepakt worden (door de crew).

Ikzelf heb het ook gespeeld, ik had na driekwart jaar 15 dorpen en was een aardig grote speler, dankzij de bescherming van een nog veel grotere speler. Het idee is dat je in dezelfde alliantie als je omgeving terechtkomt, maar dat lukt lang niet altijd.

Ik speel nu op S6.Nl.

Draai lekker mee.

Je moet geduld hebben in dit spel maar ook zeker een portie geluk.

Het gebruik van Scripts kan ik je afraden. Maar dat is natuurlijk ieder voor zichzelf.

  • Author

welke stam is het beste en snelste ?

welke stam is het beste en snelste ?

Er is geen stam het snelst of het beste:

Het ligt een beetje aan je speelstyle welke stam het beste bij je past.

Germanen -> Aanvallende stam zeer geschikt voor agressieve spelers

Galliers -> Defensieve stam en zeer geschikt voor verdedigende spelers

Romeinen -> All round. Zeer gechikt voor beginnende spelers of spelers die geen vaste manier van spelen hebben.

De romeinen ontwikkelen in het begin wel traag maar dit verdient zich later zeer zeker terug.

  • 3 weeks later...

ik had t gespeeld, maar na de vakantie was mijn account ineens weg... shitty spel.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.