Geplaatst: 1 oktober 200915 jaren comment_1497594 mijn ouders zijn van plan om een nieuwe pc te kopen en hadden een uit de aldi folder op het oog, ze willen hem alleen voor internet, foto's en opslag gebruiken. ik vroeg me af... kan ik hier ook games op spelen? intel core 2 quad Q 8300 2.5ghz 4mb Chache nvidia geforce GT220 DX10 1GB 4gb DDR2 640GB hard disk voor 500euro is het wat? (deze staat in de nieuwe aldi folder op 7oktober)
Geplaatst: 2 oktober 200915 jaren comment_1498276 Heb jij of ken jij iemand die PC's kan assembleren. Want dat is dit wel wat leuk voor jou en je familie:[afbeelding] Zo ga je ze in de winkel niet vinden. EDIT: Hier een zeer goede én uitgebreide "Bouw je eigen PC tutorial" van onze grote vriend Koen, van hardware.info: klik. Als je er nog vista of seven bij wil is het alweer 110 euro der bij. kun je ook voor heel wat minder krijgen al hoor. jij hebt het over de ultimate versie maar die krijg je ook niet bij de aldi pc. je kunt het ook op een je weet wel manier via je weet wel wat krijgen. >>> Door Thundercover: Afbeelding(en) uit quote gehaald.<<<
mijn ouders zijn van plan om een nieuwe pc te kopen en hadden een uit de aldi folder op het oog, ze willen hem alleen voor internet, foto's en opslag gebruiken. ik vroeg me af... kan ik hier ook games op spelen?
intel core 2 quad Q 8300
2.5ghz 4mb Chache
nvidia geforce GT220 DX10 1GB
4gb DDR2
640GB hard disk
voor 500euro is het wat?
(deze staat in de nieuwe aldi folder op 7oktober)