Al een tijdje werk ik aan een singleplayer eiland voor Crysis. Ik heb grootse plannen, en het moet een prachtige map worden. In dit topic vertel ik wat over wat ik heb en wat mijn plannen zijn. Ook komen er screenshots van wat ik al heb en vorderingen die ik maak komen er ook bij.
Wat kan je straks vinden op het eiland
- Bossen/Jungles
- (verlaten) dorpjes
- Enkele moeilijk te vinden objecten. Deze zijn op ludieke wijze verstopt.
- 1 grote moderne stad. Dit zal voornamelijk bestaan uit grote gebouwen. Civilians ga ik waarschijnlijk nog maken.
- Een mooi hooggelegen meer.
- Bergen
- Slimmere AI (dit zal het niet vermoeilijken, slechts realistischer maken )
Enkele screenshots
Ik heb ook al enkele screenshots gemaakt van wat ik al heb. Aan de details werk ik nog, maar zo krijg je wat een beeld. Voor de screenshots scroll je gewoon even naar beneden
WaRioRZ's Crysis Island
Hallo allemaal!
Al een tijdje werk ik aan een singleplayer eiland voor Crysis. Ik heb grootse plannen, en het moet een prachtige map worden. In dit topic vertel ik wat over wat ik heb en wat mijn plannen zijn. Ook komen er screenshots van wat ik al heb en vorderingen die ik maak komen er ook bij.
Wat kan je straks vinden op het eiland
- Bossen/Jungles
- (verlaten) dorpjes
- Enkele moeilijk te vinden objecten. Deze zijn op ludieke wijze verstopt.
- 1 grote moderne stad. Dit zal voornamelijk bestaan uit grote gebouwen. Civilians ga ik waarschijnlijk nog maken.
- Een mooi hooggelegen meer.
- Bergen
- Slimmere AI (dit zal het niet vermoeilijken, slechts realistischer maken
)
Enkele screenshots
Ik heb ook al enkele screenshots gemaakt van wat ik al heb. Aan de details werk ik nog, maar zo krijg je wat een beeld. Voor de screenshots scroll je gewoon even naar beneden
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom!
Update volgt binnenkort..
Bewerkt: door WaRioRZ