Ik install Mods op mijn GTA, ik gebruik SAMI omdat IMG 2.0 het ook niet deed, ik doe alles volgends de op deze vermelde tutorials.
Helaas heb ik Vista waardoor ik na het installen van een Mod niet op 'Play GTA San Andreas' kan drukken anders loopt mijn GTA SA vast in het Boeing toegevoegd als dat grote vliegtuig dat normaal op GTA SA zit de AT-400. Ik vlieg erheen in een nieuwe game en ga naar de betreffende hangar. Hij gaat open en vol spanning wacht ik, jammer genoeg staat er nog steeds de AT-400. Toen heb ik een Aston Martin toegevoegd weet niet meer welke auto maar ik zoek hetspel door. Niet kunnen vinden! Daarna een BMW M6 in plaats van de Buffalo. Ik heb geen car spawner vanwege dat ik AVG heb Wie o Wie kan mij helpen met mij irritante probleem?
Beste GTAForummers,
Ik heb me net aangemeld! Joepie :0
Oke het probleem:
Ik install Mods op mijn GTA, ik gebruik SAMI omdat IMG 2.0 het ook niet deed, ik doe alles volgends de op deze vermelde tutorials.
Helaas heb ik Vista waardoor ik na het installen van een Mod niet op 'Play GTA San Andreas' kan drukken anders loopt mijn GTA SA vast in het Boeing toegevoegd als dat grote vliegtuig dat normaal op GTA SA zit de AT-400. Ik vlieg erheen in een nieuwe game en ga naar de betreffende hangar. Hij gaat open en vol spanning wacht ik, jammer genoeg staat er nog steeds de AT-400. Toen heb ik een Aston Martin toegevoegd weet niet meer welke auto maar ik zoek hetspel door. Niet kunnen vinden! Daarna een BMW M6 in plaats van de Buffalo. Ik heb geen car spawner vanwege dat ik AVG heb
Wie o Wie kan mij helpen met mij irritante probleem?
Groetjes Douwe