Geplaatst: 4 oktober 200915 jaren comment_1499801 Hallo, Ik zoek een car sound mod voor GTA SA Kan iemand mij helpen? Ik bedoel dit: En ik heb nog een vraag: Ik heb nu een handling line waardoor auto's wheelie's doen, Maar als ik een bocht neem met een snelheid van ~35 km/h Valt mijn auto om. Wat moet ik aanpassen om normaal door de bochten te kunnen gaan? Bewerkt: 4 oktober 200915 jaren door j0uk3
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren comment_1513156 Hallo,Ik zoek een car sound mod voor GTA SA Kan iemand mij helpen? Ik bedoel dit: En ik heb nog een vraag: Ik heb nu een handling line waardoor auto's wheelie's doen, Maar als ik een bocht neem met een snelheid van ~35 km/h Valt mijn auto om. Wat moet ik aanpassen om normaal door de bochten te kunnen gaan? JA ik weet het een best wel late reactie maar goed die engine/ car sounds zij te vinden op DEZE site ga dan naar misc + sounds en voila Bewerkt: 20 oktober 200915 jaren door llllllllll
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren comment_1513196 oops foutje Bewerkt: 20 oktober 200915 jaren door boostboy
Hallo,
Ik zoek een car sound mod voor GTA SA
Kan iemand mij helpen?
Ik bedoel dit:
En ik heb nog een vraag:
Ik heb nu een handling line waardoor auto's wheelie's doen,
Maar als ik een bocht neem met een snelheid van ~35 km/h
Valt mijn auto om.
Wat moet ik aanpassen om normaal door de bochten te kunnen gaan?
Bewerkt: door j0uk3