Geplaatst: 4 oktober 200915 jaren comment_1499931 Rood op blauw? (En de link in je sig is nogal misleidend)
Geplaatst: 6 oktober 200915 jaren comment_1501619 Rood op blauw?(En de link in je sig is nogal misleidend) Nee, de tekst in het rode gedeelte beweegt. Heel mooi gedaan Jelle, zou ik hem misschien als sig mogen gebruiken?
Geplaatst: 6 oktober 200915 jaren comment_1501628 Ik zie geen tekst bewegen... En ik vindt hem nogal simpel, hij lijkt niet af... Maar misschien een V2? Bewerkt: 6 oktober 200915 jaren door MrKooKie
Geplaatst: 6 oktober 200915 jaren comment_1501835 Rood op blauw?(En de link in je sig is nogal misleidend) Nee, de tekst in het rode gedeelte beweegt. Heel mooi gedaan Jelle, zou ik hem misschien als sig mogen gebruiken? Het is een .PNG afbeelding, die kunnen niet bewegen. Tijd voor een nieuw beeldscherm misschien? Of minder blowen. Maar goed, ik vind de sig vrij matig. Ik weet niet of dat de bedoeling was, maar goed. Het is allemaal vrij wazig, ik zie iets van een druppel ofzo, en iets van wat tekst, maar ik kan er niks uit halen. Ik kan me ook niet voorstellen dat deze afbeelding iets over je leven tot nu toe verteld.