Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152992 Ik heb Gta Sa afgelopen zaterdag besteld bij Gameorder.nl maar heb hem nog niet binnen ben ik nu de enige en is er iets misgegaan of kan dat kloppen vanwege de bestel datum?
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153413 Het gaat er niet om of je hem in mei hebt betaald, of een week vant tevoren, ze versturen die zooi allemaal op 1 dag, zolang ze het op voorraad hebben (zo niet, had je het al geweten) dus het ligt aan de TPG waneer je hem binnenkrijgt.. staat ook vaak en duidenlijk aangegeven op de website.. Levertijd: 1-2 (werk?)dagen
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren Auteur comment_153522 <_< Ik weet nu dus waarom ik hem nog niet binnen heb. Ik moest de bestelling bevestigen door het mailtje terug te sturen en daarna zouden ze hem pas verzenden. <_<
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153603 <_< Ik weet nu dus waarom ik hem nog niet binnen heb. Ik moest de bestelling bevestigen door het mailtje terug te sturen en daarna zouden ze hem pas verzenden. <_< Weer wat geleerd ... Ik maak altijd over... Hoef je niks te bevestigen!
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153642 ik heb hem ook bij freerecordshop besteld.. ze stuurde woensdag een mail dat tie verstuurt was... en nu is tie nog niet aangekomen Ik heb hem ook besteld bij freerecordshop en woensdag kreeg ik een e-mail dat ze hem verzonden hadden aan mij en hij lag toen vrijdag op men deurmat
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153647 ik heb hem ook bij freerecordshop besteld.. ze stuurde woensdag een mail dat tie verstuurt was... en nu is tie nog niet aangekomen Ik heb hem ook besteld bij freerecordshop en woensdag kreeg ik een e-mail dat ze hem verzonden hadden aan mij en hij lag toen vrijdag op men deurmat Free Record Shop is duur
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153649 ik heb hem ook bij freerecordshop besteld.. ze stuurde woensdag een mail dat tie verstuurt was... en nu is tie nog niet aangekomen Ik heb hem ook besteld bij freerecordshop en woensdag kreeg ik een e-mail dat ze hem verzonden hadden aan mij en hij lag toen vrijdag op men deurmat Free Record Shop is duur khad hem voor €49,99,-
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153651 ik heb hem ook bij freerecordshop besteld.. ze stuurde woensdag een mail dat tie verstuurt was... en nu is tie nog niet aangekomen Ik heb hem ook besteld bij freerecordshop en woensdag kreeg ik een e-mail dat ze hem verzonden hadden aan mij en hij lag toen vrijdag op men deurmat Free Record Shop is duur khad hem voor €49,99,- Ik had 'm voor 41,50 euro incl. verzendkosten :lol:
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153656 ik heb hem ook bij freerecordshop besteld.. ze stuurde woensdag een mail dat tie verstuurt was... en nu is tie nog niet aangekomen Ik heb hem ook besteld bij freerecordshop en woensdag kreeg ik een e-mail dat ze hem verzonden hadden aan mij en hij lag toen vrijdag op men deurmat Free Record Shop is duur khad hem voor €49,99,- Ik had 'm voor 41,50 euro incl. verzendkosten :lol: Das inderdaad goedkoop ja
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153785 On-topic maar weer? 't is al opgelost hoor, hij moest het gewoon bevestigen
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren Auteur comment_153824 Bedankt voor alle reply's en het was een beetje een lompe fout. Maar ik denk dat deze topic weg mag :rolleyes:
Geplaatst: 13 juni 200519 jaren comment_154791 Ik had hem ook via de freerecordshop ge pre-orderd en ik kreeg de zelfde dag nog mailtje dat ze hem verstuurd hadden en vrijdags toen ie uitkwam lag ie keurig bij me op de deurmat heel netjes van ze
Geplaatst: 13 juni 200519 jaren comment_154804 Mijn vriendin heeft het gekocht als verjaardagscadeau maar krijg het pas NA mijn examen (deze donderdag, grmbl).
Ik heb Gta Sa afgelopen zaterdag besteld bij Gameorder.nl maar heb hem nog niet binnen ben ik nu de enige en is er iets misgegaan of kan dat kloppen vanwege de bestel datum?