- Reacties 132
- Bezichtigingen 36.7k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Crusher!! 16 posts
-
Rickyboy30 11 posts
-
GTAguillaume 9 posts
-
1112rutger 8 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Script Aanvraag Topic
Wanneer je hulp nodig hebt bij (het maken van) een bepaalde commando, functie of ander soort script, kan je in dit topic een aanvraag plaatsen zodat de leden jou ermee kunnen helpen.
Plaats alleen een aanvraag wanneer je er echt niet uitkomt. Constant vragen om simpele kleine scripts is niet toegestaan.
Op wiki.sa-mp.com staat uitleg over alle functies in sa-mp en bovendien staan er een aantal tutorials. Let op: wiki.sa-mp.com is wel engelstalig.
Wanneer in dit topic een aanvraag wilt plaatsen of een antwoord op een aanvraag, hou je dan aan de volgende regels. Het niet houden aan de regels zal worden bestraft.
Regels:
---------------------------------------------------------------------------------------
Ik begin wel:
Ik heb nu 2 dagen zitten ploeteren om een /me command te maken, nog steeds zonder succes.
Een /me command werkt als volgt: Playernaam* Actie.
dus dan is het in mijn situatie: Rickyboy30 requests a working script. ( /me requests a working script )
hier een afbeelding van een voorbeeld van een andere server:
De tekst moet dus wel voor andere spelers zichtbaar zijn MAAR alleen de spelers in jouw omgeven ( de spelers die je op jouw scherm kunt zien. )
Iemand ? :$