Geplaatst: 5 oktober 200915 jaren comment_1500819 Ik had een image gemaakt van mijn gta 4 dvd's voor als die kapot zouden gaan maar een grapjas heeft die images gekopieerd en doorgegeven. kan dit invloed hebben op de multiplayer? hij heeft mijn serial code niet.
Geplaatst: 5 oktober 200915 jaren comment_1501094 Nee. Als hij die serial heeft ingevoerd, zelfs dan heeft het geen effect op jouw multiplayer. Als hij dan met die serial kan spelen, wat ik betwijfel, moet hij zich aanmelden met een GfwL account. Die moet uniek zijn. Verder kan hij niet eens in Single Player zonder serial.
Geplaatst: 6 oktober 200915 jaren Auteur comment_1501243 oke bedankt hoef ik daar dus niet bang voor te zijn
Geplaatst: 9 oktober 200915 jaren comment_1503779 Nee. Als hij die serial heeft ingevoerd, zelfs dan heeft het geen effect op jouw multiplayer. Als hij dan met die serial kan spelen, wat ik betwijfel, moet hij zich aanmelden met een GfwL account. Die moet uniek zijn. Verder kan hij niet eens in Single Player zonder serial. Jawel hoor, gewoon een offline acount aanmaken.
Geplaatst: 9 oktober 200915 jaren comment_1503851 ja, maar dan zal hij die anti piraterij maatregelen krijgen omdat hij geen serial heeft ingevoerd.
Ik had een image gemaakt van mijn gta 4 dvd's voor als die kapot zouden gaan maar een grapjas heeft die images gekopieerd en doorgegeven. kan dit invloed hebben op de multiplayer? hij heeft mijn serial code niet.