Jump to content
Geplaatst:
comment_1501021

Ik heb (en jullie denk ik ook) veel vervelende proefwerken. Maar wat is nou de meest vervelende die je ooit hebt gehad. Bijvoorbeeld waarvoor je echt super goed had geleerd en toch een dikke onvoldoende voor had. Laat het hier horen

Mijn vervelendste proefwerk:

Ik had laatst een latijn proefwerk over de stof van klas 1+2, een herhalingstoets dus. Maar dat waren meer dan 900 woorden. Een heleboel rijtjes van de grammatica waaronder een pagina vol met rijtjes met alleen het aanwijzend, betrekkelijk en vragen voornaamwoord. Ze dachten dat wij dit nog wel kenden. Uiteindelijk hadden 18 van de 30 leerlingen van mijn klas een onvoldoende.

Ik kon trouwens geen soortgelijk topic vinden met de zoekmachine, mocht deze er zijn, ik hoor het graag.

• Reacties 74
  • Bezichtigingen 20.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1504683

Gisteren had ik Mens en Natuur proefwerk... Het proefwerk daarvoor was slecht gegaan... (ik had een 7.1) En gisteren had ik dus weer zo'n proefwerk, maar daar weet ik de score nog niet van...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1505047
Gisteren had ik Mens en Natuur proefwerk... Het proefwerk daarvoor was slecht gegaan... (ik had een 7.1) En gisteren had ik dus weer zo'n proefwerk, maar daar weet ik de score nog niet van...

gozer, krijg je billekoek van je pa bij zulke cijfers? ik ben daar zelf blij mee

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1540146

Een Frans repetitie. Ik sta daar een onvoldoende voor en we hadden een repetitie. Toen heb ik thuis 1,5 uur zitten leren en toen we op school kwamen bleken we de 2 uur (2x50 min.) voor het lesuur Frans uur uitval te hebben. In die tijd heb ik ook nog geleerd. In totaal heb ik dus rond de 3 uur en 10 minuten zitten leren. Uiteindelijke cijfer: 4.2.

Geplaatst:
comment_1540257

de meeste vinden frans dus kut hehe :puh:

ik heb nu een nieuwe die we in de repetitie week moetrsen doen van latijn,heb ik een 5.1 voor tgehaald terwijl ik dacht dat ik minstens een 9 had :bonk: die leraar kijkt veel strenger na dan anderen :ch:

Geplaatst:
comment_1543127

Eén van wiskunde, 5 dagen van tevoren geleerd zat er dus heel goed in, repetitie was veel anders dus een 5 :(

Volgende keer dan maar 6 dagen van te voor leren, dan haal je teminste een 6 :bonk:

Voor mij is natuurkunde een heel moeilijk vak, al die rare formules waar je niks van kan snappen..

• 4 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1575153

Frans en Levensbeschouwing..

Frans : Moet je alle taalregels uit je hoofd kennen en opschrijven. En je moet twee bladzijdes uit je kop kennen.

Levensbeschouwing : Je moet alles weten over een soort geloof en moet ook alle kenmerken weten. <- En dat zijn er nogal wat!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.