Jump to content
Geplaatst:
comment_1501021

Ik heb (en jullie denk ik ook) veel vervelende proefwerken. Maar wat is nou de meest vervelende die je ooit hebt gehad. Bijvoorbeeld waarvoor je echt super goed had geleerd en toch een dikke onvoldoende voor had. Laat het hier horen

Mijn vervelendste proefwerk:

Ik had laatst een latijn proefwerk over de stof van klas 1+2, een herhalingstoets dus. Maar dat waren meer dan 900 woorden. Een heleboel rijtjes van de grammatica waaronder een pagina vol met rijtjes met alleen het aanwijzend, betrekkelijk en vragen voornaamwoord. Ze dachten dat wij dit nog wel kenden. Uiteindelijk hadden 18 van de 30 leerlingen van mijn klas een onvoldoende.

Ik kon trouwens geen soortgelijk topic vinden met de zoekmachine, mocht deze er zijn, ik hoor het graag.

• Reacties 74
  • Bezichtigingen 20.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1602200

Frans!

kan die taal echt niet in mn kop krijgen!

Frans haat ik , duits niet , ik ben spreek limburgs dialect , is niet zo moeilijk voormij , dialect is meer duits...

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1620235

Mens en Natuur... Bij ons is het leren anders; woorden typen met betekenis op de computer.icon_cab.gif Haalde ik meestal een onvoldoende voor, maar ik word steeds beter.smile2.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.