Jump to content
Geplaatst:
comment_153039

Hallo mensen

-----------------------------------------------------------------------------------------------

(EDIT.... hallo allemaal. ik ben al een tijdje mijn topic niet bekeken, en heb weinig tijd om aan de mod te werken ( ben er nog wel mee bezig hoor )

Nu lees ik net alleen maar commentaar op cjs oranje gezicht op de voorkant.

En ik heb er nog zelfs bijgezet dat er verder in het topic meer en betere screens staan.

Alleen denk ik dat er veel mensen zijn die alleen de eerste screens bekijken en dan een reactie sturen.

Ik kan heel goed tegen kritiek maar dan moet wel alles bekeken zijn en nie alleen maar een deel.

Kijk op deze link om te zien hoe de poppetjes er ingame uitzien( mensen de achtergrond is nep )

http://img98.echo.cx/img98/5336/00aj.jpg

een film beoordeel je ook nie alleen op de eerste vijf minuten.

Dus ik zou zeggen bekijk het hele topic en nie alleen de eerste pagina.

Oordeel pas nadat je alles zon beetje gezien hebt want ik heb verder niets aan dat commentaar van iets wat al weer maanden oud is.Ik wil iets moois maken maar dan moet er nie alleen over de eerste 3 plaatjes geoordeeld worden.

Ik probeer het spel niet te verbeteren, ik probeer de stijl te veranderen zodat het aanvoelt alsof je een ander spel speelt en omdat het me wel een grappig idee lijkt.

speel eens een spel als ultimate spiderman of zelda op de gamecube.

dan zie je een beetje hoe het word( qua texturen dan, echt celshaden is helaas niet mogelijk )

Verder ben ik wel blij dat er nog mensen zijn die intresse hebben in de mod.

JP)

-----------------------------------------------------------------------------

( VOOR DE MOOIERE SCREENS KIJK FF HET VERDER IN DIT TOPIC )

Ik ben jp, en sommige kennen me van de vicecity celshaded mod.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=2244

Ik heb 2 dagen geprobeerd om de texturen in san andreas te veranderen, nou het lukte voor geen meter.

Maar nu is het me toch gelukt om ze te veranderen

sommige kan ik nog niet veel aan doen maar de meeste texturen kan ik verandern

zo heb ik tot nu toe de maan, de lucht, cjs gezicht lichteffecten en het water al gedaan en er moet nog HEEL ERG VEEL gebeuren wil de mod ooit afkomen.

Ik probeer hetzelfde effect als in de vicecity versie te krijgen en aangezien de texturen van san andreas VEEL beter zijn kan ik lekker mijn gang gaan.

Genoeg geklets

Ik heb hier wat screens.

Jammer genoeg lijkt cj's kop erg veel op die van aap kingkong maar hopelijk vergeven jullie me als ik zeg dat het pas mijn allereerste poging was ( testje )

Ik heb hem tenminste ingame gekregen.

specialeffect3pf.jpg

specialeffect24qp.jpg

hierkijkmaareenswatikgemaakthe.jpg

water8xf.jpg

demaan6ar.jpg

zonlicht5aw.jpg

Het zonnetje schijnt weer net ff wat anders

en de laatste

carljohnsonensmoke7nu.jpg

Zo dat waren de screens.

ik ga eens kijken of ik ook al een auto kan doen.

Zeg gerust wat je vind goed of niet goed, wat je hier zag word waarschijnlijk toch overnieuw gedaan.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden !!! JP

Bewerkt: door greyfox_ninja

• Reacties 70
  • Bezichtigingen 11.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_173200

Hallo mensen.

Ik moest inderdaad maar raden welk gebied ik heb bijgewerkt maar aan de namen te zien had ik al een idee waar t zou kunnen zijn.

Kep zelf een paar dagen andere dingen gedaan dan aan de mod werken (ja ik heb ook vakantie ) maar ik heb dus nu maar ff een trailer gemaakt voor de mod.

Vergeef me dat ik geen film regiseur ben.

Ik heb het filmpje ook maar ff in elkaar geflatst, en het ziet er vaak een beetje amateuristisch uit, maar hij laat wel zien hoe het spel er nu ingame uitziet.

Hier is het filmpje

Hoge kwaliteit

http://rapidshare.de/files/2846045/sanandr...iler_1.mpg.html

Lage kwaliteit

http://rapidshare.de/files/2846070/JP_TRAI...UALITY.asf.html

Ik ga maar weer es wat poppetjes skinnen voordat ik het nog verleer.

Kijk het filmpje en oordeel zelf maar.

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden..........

JP

Geplaatst:
  • Auteur
comment_173811
Mooie Trailer :) , en daarbij....je hebt al flink wat getextuurd, vooral die wegen en characters zien er erg goed uit. Ga zo door :thumbsup:

Wat leuk dat je de trailer zo leuk vond.

Ik hoop dat ik een beetje een beeld heb gegeven van hoe het spel dus veranderd is.

Ik denk dat ik ook eens een trailer voor de vice city versie ga maken.

Zodat mensen die ook even kunnen bekijken.

Het gaat nu elke keer beter met de mod, de characters worden veel mooier aangezien ik nu gemideld 3 kwartier aan ze werk in plaats ff met photoshop een keer de cutout functie te gebruiken.

Nu ik ze zelf overteken in photoshop zien ze er alleen maar beter uit.

en nu de achtergronden ook gedaan kunnen worden kan het alleen nog maar beter gaan.

Ik ga me nu eerst concentreren op zoveel mogelijk skins.( die kosten tijd )

De achtergronden kan je namelijk heel snel maken in photoshop.

Ongeveer 10 texturen per minuut.

ECHT Celshaden kan niet met gta maar met het nabootsen ervan lijkt komt het wel een beetje in de buurt.

Mischien stuur ik vanavond wat nieuwe screens als ik nie te laat thuis ben.

JP

Geplaatst:
comment_173861

Mooi filmpje man!!! Ik hoop dat hij snel af is want ik kan niet wachten!Ik wil hem graag downloaden!!!

Ik geef een 10!!

Het is echt heel mooi gemaakt!

Ik wil dit ook kunnen (zal wel moeilijk wezen)

Gr

HeerdeTerror

Geplaatst:
  • Auteur
comment_174582

Ik ben blj dat jullie de trailer mooi vonden, aangezien ik het heel moeilijk vond om hem in elkaar te flanzen.

het uiteindelijke doel is natuurlijk dat alles een ander textuur heeft maar aangezien dat lang wachten word maak ik dus kleine delen die je later apart kunt downloaden.

Ik ben op het moment nog druk bezig met de poppetjes en als die af zijn dan ga ik wat stukken stad doen.

er is jammer genoeg nog geen mapviewer voor san andreas ( en als ie er wel is, laat me het even weten )

Want dan kan ik namelijk de mooie gebieden er meteen veranderen.

Nu moet ik maar raden welke txd, waar hoort.

en dat is lastig.

ik heb een 5 minuten durende trailer van de vice city versie gemaakt.

Daarin zie je onderandere het verschil van toen en nu, wat ik in de tussentijd geleerd heb, aangezien de meeste texturen van vicecity al bijna 2 jaar oud zijn.

jammergenoeg zijn er 2 korte dubbele scenes in de trailer.

Maar aangezien het allemaal lang duurde om dat te fixen en het maar eigenlijk 4 seconden zijn heb ik de trailer gepost zoals ie is.

Zoals ik al zei ik ben geen regiseur dus hij is niet perfect.

Hoge resolutie

http://rapidshare.de/files/2884940/TRAILER...R_HIGH.rar.html

Lage resolutie

http://rapidshare.de/files/2885101/TRAILER...ER_LOW.asf.html

maar goed, ik ben blij dat er nu steeds meer positieve reacties komen.

Blijf opmerkingen en ideeen posten mensen en wie weet gaat deze mod nog wel heel leuk worden.

JP

Geplaatst:
comment_178711

Ziet er echt heel goed uit!

Mooi gedaan met Photoshop, je kan wel zien dat je ervaren bent ;).

Ik kan niet wachten tot de mod klaar is al begrijp ik dat dat lang kan duren aangezien San Andreas ontzettend veel textures kent.

Ga zo door :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_180680

Hallo allemaal

Wat leuk dat iedereen mijn mod zo leuk vind.

Hartstikke fijn.

Het skinnen gaat hartstikke goed op het moment.

Ik ben zelf nog niet tevreden over hoe ik de achtergonden en wegen kan doen, ik vind ze te gedetaileerd en te onduidelijk en dus onecht in het spel.

Ik heb gezegd dat ALLE texturen gaan veranderen en dan bedoel ik dus ook allemaal.

Daarom heb ik wat simpele laadschermen bedacht om zo toch mijn eigen cartoonstijl plaatjes als laadscherm te hebben.

Ik ben achter mijn burau gaan zitten en heb wat schetsen gemaakt.

die heb ik ingescanned en bewerkt op de computer totdat ik het juiste resultat kreeg.

Hier is de eerste screen van hoe de laadschermen er ongeveer uit gaan zien.

Je ziet hier Salvatore Leone en Kent Paul, in mijn eigen stijl.

http://img214.imageshack.us/img214/179/1bmp8um.jpg

En hier zijn nog even de schetsen.

http://img214.imageshack.us/img214/8243/sk...sketches3ht.jpg

Ik hoop dat jullie ze mooi vinden of dat jullie nog leuke ideen voor hebben.

Ik laat nog wat nieuwe screens zien als ik genoeg skins heb om te posten.

en ik wil geen onafgewerkte skins meer laten zien.

maar ik laat dat nog zien.

Af en toe post ik wat Korte filmpjes ( nee niet van die lange trailers ) zodat iedereen kan zien wat er is verbeterd en hoe lekker het speelt.

dat was het voor vandaag.

tot de volgende update.

JP

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.