ik ben al een hele tijd een kasteel aan het maken, zitten geen deuren enzo in maar wel gewoon trappen en ramen en balkonnen en kamers en blablabla.... het was eigenlijk gewoon wat knutselwerk voor de lol maar ziet er wel bruut uit en voor san andreas doen is dit behoorlijk high detail! (met echt werkende ramen! (gaten in de muur))
nu vond ik het wel een supervet idee om hem als enterable castle op de top van DE grote berg van san andreas te plaatsen, maar!
de kasteel is groot in omvang dus ik moet em ten eerste op maat maken en daarvoor moet ik eerst mount chilliad (ofzo) in 3D max zien te krijgen om ervoor te zorgen dat kan meten, vergelijken aanpassen en verschuiven tot ik hem erin kan proppen.
1 ik weet niet hoe dat moet....
DAARNAAST!!!... 2 als het kasteel eenmaal af is heb ik nog een probleem.... hij is grijs!... ik kan em wel een standaard stenen muur texture geven maar.... blijft die texture ook zitten als ik em exporteer en in gta zet?
3 als het eenmaal klaar is... hoe of met welk programma zet ik em in gta?... EN hoe zorg ik ervoor dat je niet gewoon dwars door de muren kan lopen?
bonus features waar ik aan ga werken zijn
1 een grote castletuin met een plein die tevens dient als heli platform (want een gewone heli platform is zoooooo niet kasteel achtig)
2 kasteel muren met hoge guard towers waar je over en in kan lopen.
3 als ik em eenmaal geplaatst krijg een passende kasteelmuur om het kasteel terrein af te bakenen. deze loopt om mount chilliad heen.
maar eerst wil ik weten of iemand mij tips kan geven over mn eerste 3 problemen?
maar ideeen voor bij de kasteel wat je er graag in terug zou zien.... alles is welkom
PS VRAAG NOG NIET OM PLAATJES WANT IN HET GRIJS ZIE JE GEEN REET!!! WORK IN PROGRESS WEET JE!!!
ik ben al een hele tijd een kasteel aan het maken, zitten geen deuren enzo in maar wel gewoon trappen en ramen en balkonnen en kamers en blablabla.... het was eigenlijk gewoon wat knutselwerk voor de lol maar ziet er wel bruut uit en voor san andreas doen is dit behoorlijk high detail! (met echt werkende ramen! (gaten in de muur))
nu vond ik het wel een supervet idee om hem als enterable castle op de top van DE grote berg van san andreas te plaatsen, maar!
de kasteel is groot in omvang dus ik moet em ten eerste op maat maken en daarvoor moet ik eerst mount chilliad (ofzo) in 3D max zien te krijgen om ervoor te zorgen dat kan meten, vergelijken aanpassen en verschuiven tot ik hem erin kan proppen.
1 ik weet niet hoe dat moet....
DAARNAAST!!!... 2 als het kasteel eenmaal af is heb ik nog een probleem.... hij is grijs!... ik kan em wel een standaard stenen muur texture geven maar.... blijft die texture ook zitten als ik em exporteer en in gta zet?
3 als het eenmaal klaar is... hoe of met welk programma zet ik em in gta?... EN hoe zorg ik ervoor dat je niet gewoon dwars door de muren kan lopen?
bonus features waar ik aan ga werken zijn
1 een grote castletuin met een plein die tevens dient als heli platform (want een gewone heli platform is zoooooo niet kasteel achtig)
2 kasteel muren met hoge guard towers waar je over en in kan lopen.
3 als ik em eenmaal geplaatst krijg een passende kasteelmuur om het kasteel terrein af te bakenen. deze loopt om mount chilliad heen.
maar eerst wil ik weten of iemand mij tips kan geven over mn eerste 3 problemen?
maar ideeen voor bij de kasteel wat je er graag in terug zou zien.... alles is welkom
PS VRAAG NOG NIET OM PLAATJES WANT IN HET GRIJS ZIE JE GEEN REET!!! WORK IN PROGRESS WEET JE!!!