Geplaatst: 7 oktober 200915 jaren comment_1502072 Hallo, ik wil een paar voertuigen spawnen ergens: Dat kan met een hele code: //Banshee 0247: load_model #BANSHEE 038B: load_requested_models :BANSHEE_LOAD wait 0 00D6: if 8248: not model #BANSHEE available jump @BANSHEE_LOAD :BANSHEE_SPAWN car.create($Banshai, #BANSHEE, -2062.6328, -110.0574, 35.3272) //Auto creëren car.angle($Banshai) = 180.0 //De hoek van de auto op 180 zetten 0229: set_car $Banshai primary_color_to 0 secondary_color_to 0 of met een cargenerator Maar met een Cargenerator kan je geen kleuren etc. invoeren, en met de code spawnt hij maar 1 keer Dus hoe krijg ik een gekleurde auto die blijft spawnen
Geplaatst: 7 oktober 200915 jaren comment_1502116 Hier staat een uitleg over cars spawnen, en het begint al met "auto´s die blijven spawnen". Ik zou dus hier even een kijkje nemen.
Geplaatst: 7 oktober 200915 jaren Auteur comment_1502279 Hier staat een uitleg over cars spawnen, en het begint al met "auto´s die blijven spawnen". Ik zou dus hier even een kijkje nemen. Als je gelezen had, had je gezien dat dat over een cargenerator gaat, daar kan je geen opcodes voor kleur etc. aan toevoegen Maar bedankt voor de hulp hoot
Geplaatst: 7 oktober 200915 jaren comment_1502353 Niet getest. //Banshee 0247: load_model #BANSHEE 038B: load_requested_models :BANSHEE_LOAD wait 0 00D6: if 8248: not model #BANSHEE available jump @BANSHEE_LOAD :BANSHEE_SPAWN car.create($Banshai, #BANSHEE, -2062.6328, -110.0574, 35.3272) //Auto creëren car.angle($Banshai) = 180.0 //De hoek van de auto op 180 zetten 0229: set_car $Banshai primary_color_to 0 secondary_color_to 0 :BANSHEE_CONTROL // toegevoegde stuk wait 0 if and not Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, $Banshai) 00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point -2062.6328 -110.0574 radius 200.0 200.0 jf @BANSHEE_CONTROL 01C3: remove_references_to_car $Banshai // Like turning a car into any random car Car.Create($Banshai, #BANSHEE, -2062.6328, -110.0574, 35.3272) Car.Angle($Banshai) = 180.0 0229: set_car $Banshai primary_color_to 0 secondary_color_to 0 Uitleg: Er wordt gecontroleerd of de speler in de buurt is van de Banshee. Dan wordt de oude Banshee doelloos gemaakt (zodat je er niks meer mee kan) en wordt er een nieuwe gemaakt. Dit is ongeveer hetzelfde als een cargenerator, alleen dat je hem nu alles mee kan geven.
Geplaatst: 7 oktober 200915 jaren Auteur comment_1502376 Niet getest. //Banshee 0247: load_model #BANSHEE 038B: load_requested_models :BANSHEE_LOAD wait 0 00D6: if 8248: not model #BANSHEE available jump @BANSHEE_LOAD :BANSHEE_SPAWN car.create($Banshai, #BANSHEE, -2062.6328, -110.0574, 35.3272) //Auto creëren car.angle($Banshai) = 180.0 //De hoek van de auto op 180 zetten 0229: set_car $Banshai primary_color_to 0 secondary_color_to 0 :BANSHEE_CONTROL // toegevoegde stuk wait 0 if and not Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, $Banshai) 00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point -2062.6328 -110.0574 radius 200.0 200.0 jf @BANSHEE_CONTROL 01C3: remove_references_to_car $Banshai // Like turning a car into any random car Car.Create($Banshai, #BANSHEE, -2062.6328, -110.0574, 35.3272) Car.Angle($Banshai) = 180.0 0229: set_car $Banshai primary_color_to 0 secondary_color_to 0 Uitleg: Er wordt gecontroleerd of de speler in de buurt is van de Banshee. Dan wordt de oude Banshee doelloos gemaakt (zodat je er niks meer mee kan) en wordt er een nieuwe gemaakt. Dit is ongeveer hetzelfde als een cargenerator, alleen dat je hem nu alles mee kan geven. Ah super, ga ik morgen meteen ff proberen
Geplaatst: 9 oktober 200915 jaren Auteur comment_1503603 Niet getest. //Banshee 0247: load_model #BANSHEE 038B: load_requested_models :BANSHEE_LOAD wait 0 00D6: if 8248: not model #BANSHEE available jump @BANSHEE_LOAD :BANSHEE_SPAWN car.create($Banshai, #BANSHEE, -2062.6328, -110.0574, 35.3272) //Auto creëren car.angle($Banshai) = 180.0 //De hoek van de auto op 180 zetten 0229: set_car $Banshai primary_color_to 0 secondary_color_to 0 :BANSHEE_CONTROL // toegevoegde stuk wait 0 if and not Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, $Banshai) 00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point -2062.6328 -110.0574 radius 200.0 200.0 jf @BANSHEE_CONTROL 01C3: remove_references_to_car $Banshai // Like turning a car into any random car Car.Create($Banshai, #BANSHEE, -2062.6328, -110.0574, 35.3272) Car.Angle($Banshai) = 180.0 0229: set_car $Banshai primary_color_to 0 secondary_color_to 0 Uitleg: Er wordt gecontroleerd of de speler in de buurt is van de Banshee. Dan wordt de oude Banshee doelloos gemaakt (zodat je er niks meer mee kan) en wordt er een nieuwe gemaakt. Dit is ongeveer hetzelfde als een cargenerator, alleen dat je hem nu alles mee kan geven. Ah super, ga ik morgen meteen ff proberen Weet iemand trouwens hoe je een auto meerdere nitro's geeft? Bewerkt: 9 oktober 200915 jaren door hippiebus
Geplaatst: 10 oktober 200915 jaren Auteur comment_1504219 Waarschijnlijk een beetje spelen met een loop. Dus ik moet gewoon bijv. 10 keer deze code plakken: 09E9: car 34@ add_single_nitro ? Ik zal het proberen EDIT: Nee, ik krijg er dan maar 1 Bewerkt: 10 oktober 200915 jaren door hippiebus
Geplaatst: 10 oktober 200915 jaren comment_1504341 Met een loop bedoeld ze dat een code steeds herhaald word bij een bepaalde voorwaarde. Bijvoorbeeld: :nitro wait 500 09E9: car 34@ add_single_nitro jump @nitro Maar in die opcode staat expliciet dat het één nitro geeft, misschien is er ook nog een andere voor?
Geplaatst: 10 oktober 200915 jaren comment_1504400 Als je het zo in de loop zet, en hij wordt gebruikt, dan krijg je gelijk weer een nieuwe. Wel beetje met wait spelen zodat hij niet continue crashed. Er zijn naar mijn weten geen andere opcodes voor dit, ook geen opcode die checkt of een car überhaupt nitro heeft. Gewoon beetje zelf mee testen (Tenzij je een taxi bedoelt, want die kan je gewoon over het algemeen uit/aan zetten)
Hallo, ik wil een paar voertuigen spawnen ergens:
Dat kan met een hele code:
of met een cargenerator
Maar met een Cargenerator kan je geen kleuren etc. invoeren, en met de code spawnt hij maar 1 keer
Dus hoe krijg ik een gekleurde auto die blijft spawnen