Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153156 Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III?
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153233 Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III? wie hij is en man - rond de 40 - 50 jaar -itaan zo ziet hij er toch uit rol in gta3? als die daar is zat speelde die de rol van de italaanse mafia van gta3(gasten die met BMW's rond reeden) BMW--> blik op wielen
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153283 ik vind hem wel erg oud hoor, ik d8 dat dat zo´n jonge knaap was maar zo´n oude zak :blink: :blink:
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153396 K had ook wel iets beters verwacht dan zo'n oude knakker... :o
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153437 ik dacht dat het over CJ ging voodat hij naar SA kwam :huh:
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153654 ik vind het een goeie keuze een personage die we min of meer al kennen
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153783 Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III? Heb je nog nooit gta 3 gespeeld
Geplaatst: 13 juni 200519 jaren Auteur comment_154713 Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III? Heb je nog nooit gta 3 gespeeld jawel toen ie net uit was had ik hem gelijk uitgespeeld maar ik speel het al heeeel lang niet meer dus ben ik ook de meeste personages vergeten. En wat dan nog maakt het anders wat uit? Ik vraag dit niet alleen voor mezelf maar ook voor andere mensen die het ook niet weten en toch nieuwsgierig zijn.
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_159154 Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III? Heb je nog nooit gta 3 gespeeld jawel toen ie net uit was had ik hem gelijk uitgespeeld maar ik speel het al heeeel lang niet meer dus ben ik ook de meeste personages vergeten. En wat dan nog maakt het anders wat uit? Ik vraag dit niet alleen voor mezelf maar ook voor andere mensen die het ook niet weten en toch nieuwsgierig zijn. Hij was ook wel een belangrijk persoon hij heeft je naar salvatore leone gebracht
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_159411 K had ook wel iets beters verwacht dan zo'n oude knakker... :o Misschien speelt het spel zich in het verleden af als hij nog jong is.
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_159483 K had ook wel iets beters verwacht dan zo'n oude knakker... :o Misschien speelt het spel zich in het verleden af als hij nog jong is. in 1998 niet echt héél lang geleden
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_159643 Nou, Als ze iemand uit de Mafia familie hadden gepakt hadden ze Joey of Luigie moet pakken, maar toch geen Tony Cipriany? Jammer dat het hij word, die gast zal wel niks anders hebben dan ruzie met Triads.
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_159773 Nou, Als ze iemand uit de Mafia familie hadden gepakt hadden ze Joey of Luigie moet pakken, maar toch geen Tony Cipriany?Jammer dat het hij word, die gast zal wel niks anders hebben dan ruzie met Triads. Dat denk ik niet want de problemen beginnen eigelijk pas in GTA3 maar laten we niet te hard van stapel lopen we weten nog bitter weinig van het spel Laten we nog wat afwachten tot we wat meer weten over het spel en personage Bewerkt: 19 juni 200519 jaren door Tha Real G.
Geplaatst: 20 juni 200519 jaren comment_159792 Aan de ene kant vind ik Tony wel iets hebben, maar aan de andere kant vind ik hem ook niet echt een GTA-gangster. Een oude vent die vreselijk onder de plak zit bij zijn eigen moeder, nu vraag ik je! Maar ik heb hem wel liever dan Joey, waar ik direct al een hekel aan had (mede omdat ik zijn voice actor waardeloos vind), of die gladjakker van een Luigie. Voor de rest blijven er in mijn ogen weinig bekende kandidaten over...
Geplaatst: 20 juni 200519 jaren comment_159823 Aan de ene kant vind ik Tony wel iets hebben, maar aan de andere kant vind ik hem ook niet echt een GTA-gangster. Een oude vent die vreselijk onder de plak zit bij zijn eigen moeder, nu vraag ik je!Maar ik heb hem wel liever dan Joey, waar ik direct al een hekel aan had (mede omdat ik zijn voice actor waardeloos vind), of die gladjakker van een Luigie. Voor de rest blijven er in mijn ogen weinig bekende kandidaten over... Waarom houden ze 'naamloos' niet gewoon, ik vond hem altijd wel stoer! Lekker crimineel anoniem!
Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III?