Jump to content
Geplaatst:
comment_1505427

Jouw Consolegeschiedenis

Niks gevonden met zoekknop

:D

Hoi (: Ik ben wel eens benieuwd naar jouw consolegeschiedenis ^_^

Gebruik mooi AN, schelden is niet toegestaan en ontopic blijven aub!

Ik begin alvast :

Gameboy - Gameboy Color - PC - PSP - PS3

• Reacties 85
  • Bezichtigingen 9.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1545056

Meerdere pc's (je ze gingen steeds kapot)

maar ook.

Nes >> SNES >> Dreamcast >> Gameboy collor >> PS1 >> PS2 >> PSP >>> PSP-2000 >>> PSP-3004 >>>Future.

Geplaatst:
comment_1547706

Da's toch weer een tijdje terug dat ik me geschiedenis had opgenoemd. Effe nadenken..

- Nintendo 64

- Super Nintendo

- PlayStation

- Nintendo GameCube

- Nintendo DS

- Xbox 360

- Xbox

- Super Nintendo

- Game Boy

En in de toekomst misschien een Dreamcast, PSP en zeker een Wii en een goede PC. Owja, en de Super Nintendo en Ninendo 64 waren trouwens van me zus. Maar boeien.

P.S.: iPod touch en iPhone zijn geen consoles he, jullie wachten maar tot er een 'Jouw MP3/MP4 geschiedenis' of een 'Jouw Telefoongeschiedenis' komt.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1575783

Nintendo 64 -> Playstation 1 -> Xbox -> Playstation 2 -> Playstation 3 -> PSP Slim -> Xbox 360 -> Playstation 3 Slim -> Xbox 360 :puh:

Greetzz

Bewerkt: door Killah-Wes

Geplaatst:
comment_1577732

Ps1, super nintendo, n64, dreamcast, xbox, xbox360 en ps3.

Ook nog een shitload aan handhelds, 2 computers en 1 laptop.

Alles zelf betaald behalve die laptop, die was voor mijn opleiding.

Geplaatst:
comment_1583408

Nintendo -> Super Nintendo -> Gamecube -> WII -> Nintendo DS -> Nintendo DS Lite -> XBOX 360

Dikgedrukt nog steeds in bezit. Op zich wel spijtig dat ik de oude Nintendo niet meer heb, maar ik heb spellen gedownload in WII-winkel. En vroeger speelde ik ook wel eens incidenteel een spel op de PC, maar nu niet meer.

[table=header]Edit[/table] Enige tijd geleden heb ik GTA III, VC en SA voor de PC aangeschaft. Die PC van mij trekt dat wel redelijk, dus nu gebruik ik 'm ook om te gamen.

Bewerkt: door guardian1980

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.