Graag had ik willen weten hoe ik er voor kan zorgen dat wanneer ik 1 maal op SWAT_1 schiet hij op de grond valt zonder dood te gaan en dan een animatie uitvoert, het probleem is dat het niet lukt in de volgende script die ik schreef:
:SWAT_1_INJURED
wait 0
if
8611: not actor $SWAT_1 performing_animation "gnstwall_injurd"
else_jump @SWAT_2_INJURED
if
8184: not actor $SWAT_1 health >= 95
else_jump @SWAT_2_INJURED
0605: actor $SWAT_1 perform_animation_sequence "gnstwall_injurd" IFP_file "SWAT" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA
04EF: release_animation "SWAT"
:SWAT_2_INJURED
wait 0
if
8611: not actor $SWAT_2 performing_animation "gnstwall_injurd"
else_jump @SWAT_3_INJURED
if
8184: not actor $SWAT_2 health >= 95
else_jump @SWAT_3_INJURED
0605: actor $SWAT_2 perform_animation_sequence "gnstwall_injurd" IFP_file "SWAT" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA
04EF: release_animation "SWAT"
:SWAT_3_INJURED
...enz...
Hoi
Graag had ik willen weten hoe ik er voor kan zorgen dat wanneer ik 1 maal op SWAT_1 schiet hij op de grond valt zonder dood te gaan en dan een animatie uitvoert, het probleem is dat het niet lukt in de volgende script die ik schreef:
Thanx
Groeten
Leumas
Bewerkt: door Leumas