Geplaatst: 12 oktober 200915 jaren comment_1506546 ik speel al heel lang sa-mp ik ben megalang op de pc op het spel maar ik ga nu een server maken ik wil autos plaatsen en zo jumpings en zo maar voordat ik de server maak wil ik wel weten hoe dat moet ik bedoel zo een looping zeten of langs de baan een rij van 50 autos ik zag dat in andere servers ik wil ook zulke dingen en hoe maak ik comands als je daar veel van weet zeg me wat en als je het goed kan kan je mede aigenaar worden een rang net onder mij een soort van server bewerker Bewerkt: 12 oktober 200915 jaren door maxime_vhw
Geplaatst: 13 oktober 200915 jaren comment_1506613 Check: http://wiki.sa-mp.com - http://forum.sa-mp.com - en dit subcategorie + de Master Tutorial list die vanboven staat (kan je niet missen) De meeste die bezig zijn aan een server of er één willen maken proberen niet eens te zoeken, zoek in de MTL op het forum van sa-mp en/of de wiki van sa-mp en gebruik zeker eens de zoek optie Er zijn genoeg tuts en/of vragen topics waar je antwoorden in staan. MVG, Megadreams
Geplaatst: 13 oktober 200915 jaren comment_1506633 Ik denk weet zeker dat je met =>deze<= tutorial al een heel eind komt.
Geplaatst: 13 oktober 200915 jaren comment_1506634 Ik denkJIJ DENKT :O, ik weet wel cker dat hij daar verder mee komt check ook ff de PMTL
Geplaatst: 13 oktober 200915 jaren comment_1506636 Haha, goed: "Ik weet zeker dat hij daar verder mee komt" dan
Geplaatst: 14 oktober 200915 jaren comment_1507449 Lol, naja eigenlijk was MD als eerst. waarom... verpest je het nu weer voor ons.......... xD ja klopt wel mega dreams is gewoon uhm... SNELLER
Geplaatst: 14 oktober 200915 jaren comment_1507593 Lol, naja eigenlijk was MD als eerst. waarom... verpest je het nu weer voor ons.......... xD ja klopt wel mega dreams is gewoon uhm... SNELLER Bedankt en zo snel ben ik nu ook niet hoor xd
Geplaatst: 14 oktober 200915 jaren comment_1507694 Bedankt en zo snel ben ik nu ook niet hoor xd klopt je bent een megadromer geen megatyper of megaforummer..
ik speel al heel lang sa-mp ik ben megalang op de pc op het spel
maar ik ga nu een server maken
ik wil autos plaatsen en zo jumpings en zo maar voordat ik de server maak wil ik wel weten hoe dat moet
ik bedoel zo een looping zeten of langs de baan een rij van 50 autos
ik zag dat in andere servers ik wil ook zulke dingen en hoe maak ik comands
als je daar veel van weet zeg me wat en als je het goed kan kan je mede aigenaar worden een rang net onder mij
een soort van server bewerker
Bewerkt: door maxime_vhw