Geplaatst: 13 oktober 200915 jaren comment_1506561 Beste Forumgebruikers, Ik heb recent Emergency 4 weer geherinstalleerd nadat ik mijn files helemaal had vernielt. Maar nu, als ik hem opstart, krijg ik een error genaamt: ''Copy Check Failure: Please put your install cd in the driver and start the game again''. Ik heb het volgende gedaan; - De Emergency 4 cd (de cd waarmee ik hem installeerde) in de driver geplaatst. - Patch 1.3 german gedownload. (In één keer, zonder patch 1.2 vooraf te installeren, misschien is dit het probleem?) - Nadat ik de error kreeg, heb ik een no-cd crack geïnstalleerd, maar dit had hetzelfde effect. Mag ik ook misschien een volgorde waarin ik de patches moet installeren? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Inmiddels heb ik het probleem gevonden; twee keer achter elkaar heb ik het spel ge herinstalleert en hij deed het zomaar weer. Mvg, FireFighter Bewerkt: 23 oktober 200915 jaren door FireFighter
Beste Forumgebruikers,
Ik heb recent Emergency 4 weer geherinstalleerd nadat ik mijn files helemaal had vernielt. Maar nu, als ik hem opstart, krijg ik een error genaamt:
''Copy Check Failure: Please put your install cd in the driver and start the game again''.
Ik heb het volgende gedaan;
- De Emergency 4 cd (de cd waarmee ik hem installeerde) in de driver geplaatst.
- Patch 1.3 german gedownload. (In één keer, zonder patch 1.2 vooraf te installeren, misschien is dit het probleem?)
- Nadat ik de error kreeg, heb ik een no-cd crack geïnstalleerd, maar dit had hetzelfde effect.
Mag ik ook misschien een volgorde waarin ik de patches moet installeren?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inmiddels heb ik het probleem gevonden; twee keer achter elkaar heb ik het spel ge herinstalleert en hij deed het zomaar weer.
Mvg,
FireFighter
Bewerkt: door FireFighter