Beste mensen ik wil deze week een nieuwe pc gaan halen alleen weet ik niet zeker of mijn systeem of videokaart het zal trekken met gta 4 of nieuwe games die aan het komen zijn.
Zoals je kunt zien heb ik geen videokaart bij dat kont omdat ik al een 8600 GT thuis heb
liggen. vandaar vraag is kan ik gta 4 zo een beetje soepel spelen met deze systeem + 8600 GT. Ik dacht misschien is hier iemand die ook zo een beetje hetzelfde pc als mij heeft + videokaart. ik wou alleen ff weten of met de pc + mijn videokaart nieuwe spellen kan spelen zoals gta4, cod6..etc later wil ik een 260 GTX halen wanneer de prijzen gaat zakken in januari .
Beste mensen ik wil deze week een nieuwe pc gaan halen alleen weet ik niet zeker of mijn systeem of videokaart het zal trekken met gta 4 of nieuwe games die aan het komen zijn.
PC die ik heb samengesteld:
-http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[225595]=1&product[202140]=1&product[56577]=1&product[79330]=1&product[68471]=1&product[76907]=1&product[199428]=1&product[208678]=1-
- weghalen bij kopieren.
Zoals je kunt zien heb ik geen videokaart bij dat kont omdat ik al een 8600 GT thuis heb
liggen. vandaar vraag is kan ik gta 4 zo een beetje soepel spelen met deze systeem + 8600 GT. Ik dacht misschien is hier iemand die ook zo een beetje hetzelfde pc als mij heeft + videokaart. ik wou alleen ff weten of met de pc + mijn videokaart nieuwe spellen kan spelen zoals gta4, cod6..etc later wil ik een 260 GTX halen wanneer de prijzen gaat zakken in januari
.
greetz.
Sawo_Ox
Bewerkt: door Sawoox