Jump to content
Geplaatst:
comment_153253

Omdat er nog al veel vragen zijn over hoe je eigen mp3's op je radio krijgt in San Andreas. Hier maar even een handleiding.

Stap1:

Je kopieert je mp3's die je in je radio wil hebben.

Stap2:

Ja gaat naar de map: C:\Documents and Settings\**account**\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files en klikt met je rechter muisknop op de map User Tracks dan doe je eigenschappen en zet je de optie Alleen Lezen uit.

Screen:

eigenradio5uv.png

Stap3:

Je kopieert al je mp3 en/of wma bestanden die je in je radio wilt hebben hebben en plakt ze in de map: C:\Documents and Settings\**account**\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks

Stap4:

Start San Andreas ga naar options, dan naar sound options, dan naar user track options daar klik je op "scan for user tracks" en zet je "Auto scan for user tracks" op on, dan gaat hij zoeken naar je mp3's (kan bij sommigen lang duren).

Stap5:

Start de game als het goed doet hij nou bij iedereen WEL

EXTRA: Met **account** bedoel ik de naam van je windows account.

Bewerkt: door dropje1989

• Reacties 71
  • Bezichtigingen 7.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_155947

als ik alleen lezen uitzet en op "toepassen" en daarna "ok" druk staat alleen lezen meteen weer aan... help me!

EDIT: Hmm, eigenlijk zijn al me mappen "alleen-lezen" ik kan geen muziek meer afspelen:S en bij elke map blijft Alleen-lezen weer aanschieten :angry:

Bewerkt: door hycrill

Geplaatst:
comment_156040
als ik alleen lezen uitzet en op "toepassen" en daarna "ok" druk staat alleen lezen meteen weer aan... help me!

EDIT: Hmm, eigenlijk zijn al me mappen "alleen-lezen" ik kan geen muziek meer afspelen:S en bij elke map blijft Alleen-lezen weer aanschieten :angry:

Je hoeft 'Alleen Lezen' niet uit te zetten.

Je gaat ingame, je load een game en dan ga je naar Menu - Options - Audio Settings - User Tracks - Scan User Tracks. Dan druk je weer op Esc, zodat je weer ingame zit. Zet dan even een andere radio op en ga dan naar je radiostation waar je liedjes in staan. [user Track Radio heet dat volgens mij..]

Geplaatst:
comment_156083
even een vraagje tussendoor zijn deze stappen ook bijna hetzelfde voor je mp3 radio in VC of is dat weer helemaal anders?

Daarvoor moet je niet in het San Andreas subforum zijn :rolleyes:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_156586

Heb hem even geupdated nu is de stap 4 gewijzigd in:

Start San Andreas ga naar options, dan naar sound options, dan naar user track options daar klik je op "scan for user tracks" en zet je "Auto scan for user tracks" op on, dan gaat hij zoeken naar je mp3's (kan bij sommigen lang duren).
Geplaatst:
comment_157000
:D:D:D Jonge Jonge in de readme staat dat je een SNELKOPPELING naar dat liedje moet maken... maarja zo zie je maar weer dat als je alleen al goed leest dat je van alles te weten komt :D
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.