Jump to content
Geplaatst:
comment_153253

Omdat er nog al veel vragen zijn over hoe je eigen mp3's op je radio krijgt in San Andreas. Hier maar even een handleiding.

Stap1:

Je kopieert je mp3's die je in je radio wil hebben.

Stap2:

Ja gaat naar de map: C:\Documents and Settings\**account**\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files en klikt met je rechter muisknop op de map User Tracks dan doe je eigenschappen en zet je de optie Alleen Lezen uit.

Screen:

eigenradio5uv.png

Stap3:

Je kopieert al je mp3 en/of wma bestanden die je in je radio wilt hebben hebben en plakt ze in de map: C:\Documents and Settings\**account**\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks

Stap4:

Start San Andreas ga naar options, dan naar sound options, dan naar user track options daar klik je op "scan for user tracks" en zet je "Auto scan for user tracks" op on, dan gaat hij zoeken naar je mp3's (kan bij sommigen lang duren).

Stap5:

Start de game als het goed doet hij nou bij iedereen WEL

EXTRA: Met **account** bedoel ik de naam van je windows account.

Bewerkt: door dropje1989

• Reacties 71
  • Bezichtigingen 7.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_249797

kan je ook je muziek op de playstation doen via de usb ofzo??? sorry ik had geen zin om alles te lezen maar ik zag et net

Bewerkt: door gta sa rulezzzzzzz

Geplaatst:
comment_249799
kan je ook je muziek op de playstation doen via de usb ofzo??? sorry ik had geen zin om alles te lezen maar ik zag et net

Nee, dit kan helaas niet. Dat komt omdat de PS2 geen harde schijf heeft, zodat je niets op kan slaan.

Op de XBox is dit wel mogelijk.

Je zult het echt met de normale radiozenders moeten doen. Maar dat is toch goed genoeg? Zit voor iedereen wel wat tussen. :)

Gunslinger

• 3 years later...
Geplaatst:
comment_1152719

:slotje: Aangezien deze tut is achterhaald, bumpen was dan ook absoluut niet nodig.

Achterhaald omdat:

• het kopiëren van de muziekbestanden niet nodig is en daardoor onnodig extra ruimte in beslag neemt op de HDD.
  • slechts één simpele snelkoppeling van de map waarin je muziek staat voldoende is.
  • deze informatie duidelijk staat beschreven op wikigta: >klik< (bron van die tekst op wikigta is de readme.txt die tijdens het installeren wordt geïnstalleerd op je PC, iedereen bezit deze informatie dus eigenlijk al :cab: )

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.