Geplaatst: 14 oktober 200915 jaren comment_1507463 Ik had dus weer zin om Photoshop een keertje op te starten en wat te maken. Dit is er vervolgens uit gekomen. Iedereens mening is welkom natuurlijk.
Geplaatst: 15 oktober 200915 jaren comment_1508062 Ik vind hem een beetje vaag en druk. De render lijkt mij juist rustig. Mischien kun je die c4d of wat het ook is wat meer inblenden.
Geplaatst: 15 oktober 200915 jaren comment_1508112 Ik vind hem mooi, een mooie achtergrond en het meisje is goed geblend. Alleen de border is vergeten. Probeer een dunne border dat pas bij deze, zulke signature's. 9/10 Mvg,
Geplaatst: 15 oktober 200915 jaren comment_1508236 Ik vind hem mooi, een mooie achtergrond en het meisje is goed geblend. Alleen de border is vergeten. Probeer een dunne border dat pas bij deze, zulke signature's. 9/10Mvg, Wat ik bij dit soort rates echter niet altijd snap is waarom er staat dat '' de border vergeten is''. Alsof een border altijd maar verplicht aanwezig moeten zijn voor een hogere cijfer. Verder ben ik het wel met zijn cijfer eens. De reden waarom ik hem een negen en geen tien geef is omdat ik hem nogal druk vind.
Ik had dus weer zin om Photoshop een keertje op te starten en wat te maken. Dit is er vervolgens uit gekomen. Iedereens mening is welkom natuurlijk.