Geplaatst: 15 oktober 200915 jaren comment_1508168 GESTOPT! Arriva Citaro G bus Hallo, Dit is mijn eerste (textuur) mod Het is een Arriva Citaro G bus. Ik ben er nog mee bezig. Het vervangt de Tanker (petro.dff en .txd) en de Articulated Trailer 2 (atrict2.dff en .txd Het model heb ik niet zelf gemaakt, ik wacht nog op antwoord van de originele eigenaar, de echte maker is Shery0. Dit is de orginele: Klik Wat is een Citaro G: Klik Plaatjes, filmpjes: Plaatjes: Voorkant bus: Achterkant bus: Filmpje: Komt nog. Wat ik nog moet veranderen: Renault moet eraf... Kleurtje beter Achterkant Lichten voor en achter beter detailleren Ramen Opmerkingen? Bewerkt: 29 januari 201015 jaren door _Night-Men_
Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514304 Het is gewoon veel te simpel. Photoshop leren is je eerste stap. Txd modding is niets meer dan plaatjes bewerken en plaatjes bewerken kan heel mooi gedaan worden met bijvoorbeeld Photoshop. Tips:Probeer shading in je texture te werken (kleurverschillen, schaduw,...) zo heeft je model veel meer diepte en kan je de vorm benadrukken. Ook kleine details toevoegen helpt ook wel.
GESTOPT!
Arriva Citaro G bus
Hallo,
Dit is mijn eerste (textuur) mod
Het is een Arriva Citaro G bus.
Ik ben er nog mee bezig.
Het vervangt de Tanker (petro.dff en .txd) en de Articulated Trailer 2 (atrict2.dff en .txd
Het model heb ik niet zelf gemaakt, ik wacht nog op antwoord van de originele eigenaar, de echte maker is Shery0. Dit is de orginele: Klik
Wat is een Citaro G: Klik
Plaatjes, filmpjes:
Plaatjes:
Voorkant bus:
Achterkant bus:
Filmpje:
Komt nog.
Wat ik nog moet veranderen:
Renault moet eraf...
Kleurtje beter
Achterkant
Lichten voor en achter beter detailleren