Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doorbraak?!

Dit hoort eigenlijk in het hardwareproblemen thuis maar nog steeds (en ik nu dus ook) gebruiken mensen de algemene rubriek ervoor om te klagen over het geluid of het ontbreken daarvan met tijd en wijle. Ik zou zeggen, hou deze topic nog 1 dag hier en verplaats 'em dan naar "hardware"!

In ieder geval, de oplossing bij mij (en aangezien de klachten vrijwel overal identiek zijn wat geluid betreft) is dat mijn geluidsinstellingen van 6 speakers naar 2 speakers zijn gezet. Ik beschik ook maar over 2 speakers... net als de meeste mensen denk ik. Misschien werkt het alleen voor mij maar ik zou zeggen, probeer het uit. Het klinkt ook vrij logisch achteraf!

Groet, SW

Featured Replies

Dit hoort eigenlijk in het hardwareproblemen thuis maar nog steeds (en ik nu dus ook) gebruiken mensen de algemene rubriek ervoor om te klagen over het geluid of het ontbreken daarvan met tijd en wijle. Ik zou zeggen, hou deze topic nog 1 dag hier en verplaats 'em dan naar "hardware"!

Ik zou zeggen: laat iedereen met hardware problemen in hardware kijken... Dat forum is er niets voor niets.

Moedwillig in het verkeerde forum posten houden we hier ook niet zo van, zie dit maar gelijk als een 1e waarschuwing.

Verplaatst.

• Author
Dit hoort eigenlijk in het hardwareproblemen thuis maar nog steeds (en ik nu dus ook) gebruiken mensen de algemene rubriek ervoor om te klagen over het geluid of het ontbreken daarvan met tijd en wijle. Ik zou zeggen, hou deze topic nog 1 dag hier en verplaats  'em dan naar  "hardware"!

Ik zou zeggen: laat iedereen met hardware problemen in hardware kijken... Dat forum is er niets voor niets.

Moedwillig in het verkeerde forum posten houden we hier ook niet zo van, zie dit maar gelijk als een 1e waarschuwing.

Verplaatst.

Ja meester! :puh: