ik heb een paar dagen problemen met topics en reacties plaatsen.
maar het lukt gelukkig met firefox.
nou ik ga uitleggen waarom ik dit topic heb geopend.
namelijk: ik ga proberen om alles van gta San andreas te veranderen naar een Servische omgeving.
ik heb al wat met de autos getextured.
ook met borden zoals : welcome to the fabulous las venturas! dat is namelijk BEOGRAD nu
area 69 of 51 hoe je het ook wil noemen. is 50% klaar. het word namelijk een Servische legerbasis.
ik weet dat er al een GTA serbia bestaat. maar serieus die is Niet perfect. moeite met downloaden. en kwil gewoon me eigen maken. want k ben zelf ook een serv.
team:
IK
no1 else.
Hopelijk vinden jullie het wat! want hier zijn de fotos!!
Hoi met stefan.
ik heb een paar dagen problemen met topics en reacties plaatsen.
maar het lukt gelukkig met firefox.
nou ik ga uitleggen waarom ik dit topic heb geopend.
namelijk: ik ga proberen om alles van gta San andreas te veranderen naar een Servische omgeving.
ik heb al wat met de autos getextured.
ook met borden zoals : welcome to the fabulous las venturas! dat is namelijk BEOGRAD nu
area 69 of 51 hoe je het ook wil noemen. is 50% klaar. het word namelijk een Servische legerbasis.
ik weet dat er al een GTA serbia bestaat. maar serieus die is Niet perfect. moeite met downloaden. en kwil gewoon me eigen maken. want k ben zelf ook een serv.
team:
IK
no1 else.
Hopelijk vinden jullie het wat! want hier zijn de fotos!!
more to come!
laat tips achter. en commentaar (geen slegt aub)
GEUPDATE
Loadscreens
sorry voor het witte scherm aan einde van laden / laadbalk, door camstudio ging me hele pc dus ook het laden te sloom.
en in t echt zonder camstudio is het laden gewoon het hele scherm. niet zo n klein vakje
Bewerkt: door needhack