Hallo, ik heb daarnet zelf een shotgun gemoddeld en die ingame gekregen. In eerste instantie ging dat goed, totdat ik wat kleine aanpassingen maakte aan de shotgun. San Andreas laadt nu ipv het shotgun model (shotgspa.dff) de eerst volgende dff in de alfabetische lijst van gta3.img, namelijk shovel.dff. De textures van shotgspa.txd laadt ie wel gewoon, aangezien het wapenicoontje wel gewoon verschijnt.
Dat betekent dus dat er iets niet goed is aan de dff waardoor SA het overslaat en de volgende dff laadt.
Maar wat kan er fout aan zijn? Ik heb op alles gelet. De naam van het model komt overeen met de dff naam, alles is één model, alles is ge UWV mapt, de pivot staat goed... Kan het soms zijn dat het maximum limiet aan polygonen is overschreden?
Hallo, ik heb daarnet zelf een shotgun gemoddeld en die ingame gekregen. In eerste instantie ging dat goed, totdat ik wat kleine aanpassingen maakte aan de shotgun. San Andreas laadt nu ipv het shotgun model (shotgspa.dff) de eerst volgende dff in de alfabetische lijst van gta3.img, namelijk shovel.dff. De textures van shotgspa.txd laadt ie wel gewoon, aangezien het wapenicoontje wel gewoon verschijnt.
Dat betekent dus dat er iets niet goed is aan de dff waardoor SA het overslaat en de volgende dff laadt.
Maar wat kan er fout aan zijn? Ik heb op alles gelet. De naam van het model komt overeen met de dff naam, alles is één model, alles is ge UWV mapt, de pivot staat goed... Kan het soms zijn dat het maximum limiet aan polygonen is overschreden?
Ik hoor het wel, alvast bedankt