Geplaatst: 17 oktober 200915 jaren comment_1509398 ik heb gta3 weer eens geinstaleerd, maar heb het probleem dat ik alleen 640x480 als resolutie kan kiezen? Vice City en San Andreas kan ik wel gewoon in een hogere resolutie draaien wie weet er een oplossing? bvd edit: probleem opgelost, heb em opnieuw geinstaleerd en nu wil het inene wel... Bewerkt: 17 oktober 200915 jaren door Skrooloose
Geplaatst: 17 oktober 200915 jaren Auteur comment_1510116 XD, mss was je CD vuil ; wss, wel gek dattie wel deed, maar video gedeelte was but maar nieuwe instal deed wonderen, ff weer lekker met claude kloten
Geplaatst: 17 oktober 200915 jaren comment_1510120 Een mogelijke oorzaak is dat je de resolutie van het spel alleen kunt veranderen als je het spel zelf nog niet gestart hebt. Als je een nieuw spel start of een spel laadt en je wilt de resolutie veranderen, moet je GTA III dus eerst opnieuw opstarten.
Geplaatst: 18 oktober 200915 jaren Auteur comment_1510391 dat wist ik, maar waar ik het dan wel zou moeten kunnen veranderen kon het ook niet... maar zoals gezegd, een verse install verhielp het probleem
ik heb gta3 weer eens geinstaleerd, maar heb het probleem dat ik alleen 640x480 als resolutie kan kiezen?
Vice City en San Andreas kan ik wel gewoon in een hogere resolutie draaien
wie weet er een oplossing?
bvd
edit: probleem opgelost, heb em opnieuw geinstaleerd en nu wil het inene wel...
Bewerkt: door Skrooloose