Zo, na een aantal "jaren" Photoshop op mijn computer te hebben staan wou ik het nu toch echt eens gaan gebruiken. Ik gebruikte het wel maar gewoon simpele dingen: een plaatje uitknippen, plaatje plakken, achtergrondje erbij und hoppa. Maar nu wou ik meer signs, banners en layouts gaan maken :$ . Ik zie dat jullie hier veel goede tutorials hebben en tutorialized heeft er echt duizenden . Maar hoe moet ik nou gaan beginnen? Wat e-books downloaden en die een rustig doorkijken en aan mee doen of gewoon de tutorials volgen?
Zo, na een aantal "jaren" Photoshop op mijn computer te hebben staan wou ik het nu toch echt eens gaan gebruiken. Ik gebruikte het wel maar gewoon simpele dingen: een plaatje uitknippen, plaatje plakken, achtergrondje erbij und hoppa. Maar nu wou ik meer signs, banners en layouts gaan maken :$ . Ik zie dat jullie hier veel goede tutorials hebben en tutorialized heeft er echt duizenden
. Maar hoe moet ik nou gaan beginnen? Wat e-books downloaden en die een rustig doorkijken en aan mee doen of gewoon de tutorials volgen?
Hartstikke bedankt!