Jump to content
Posted
comment_1509616

Hallo,

ik heb de tutorial van puma gelezen want kwou graag mijn zmodeler model ingame zetten, maar die tut van puma is voor 3dsmax.

en er is zo te zien geen tutorial om voertuigen van zmodeler in gta SA te zette.

kan iemand me dit uitleggen?

alvast bedankt ! :tu:

Featured Replies

comment_1509859

Misschien dat jij dat doet, maar niet iedereen kijkt 3 uur lang levenloos naar het forum.. Dus bumpen volgende keer pas na een dag ;)

Er zijn op dit forum geen tutorials voor ZModeler om voertuigen ingame te krijgen, misschien op de Engelse fora. Anders zou je het zelf uit moeten zoeken.. Succes.

• Author
comment_1509868
Misschien dat jij dat doet, maar niet iedereen kijkt 3 uur lang levenloos naar het forum.. Dus bumpen volgende keer pas na een dag ;)

Er zijn op dit forum geen tutorials voor ZModeler om voertuigen ingame te krijgen, misschien op de Engelse fora. Anders zou je het zelf uit moeten zoeken.. Succes.

ik heb het uitgevonden.. soort van. ik kan de dff nu wel in img tool zetten maar de spoilers en bumpers die ik in zmodeler heb gedaan. die komen ingame niet tevoorschijn. kan iemand me HIERMEE helpen?