Jump to content
Posted
comment_1509902

Hoi,

Ik ben vergeten mijn american.gxt te backuppen en nu heb ik hem verknald. Heeft iemand een back-up voor mij van de orginele american.gxt? Eentje waar helemaal niets aan gedaan is.

Bij voorbaat dank

Jochemd

Edited by Jochemd

Featured Replies

comment_1509913
Hoi,

Ik ben vergeten mijn american.gxt te backuppen en nu heb ik hem verknald. Heeft iemand een back-up voor mij van de orginele american.gxt? Eentje waar helemaal niets aan gedaan is.

Bij voorbaat dank

Jochemd

Nu kan ik die niet geven , maar wat heb je met jouw american.gxt gedaan ? Want misschien valt het nog te fixen ;) .

• Author
comment_1509919
Hoi,

Bij voorbaat dank

Jochemd

Nu kan ik die niet geven , maar wat heb je met jouw american.gxt gedaan ? Want misschien valt het nog te fixen ;) .

Nee... Ik had zo'n Nederlandse vertaling gedownload, maar die is alleen maar irritant.

comment_1509931

Alsjeblieft heir heb je ´m :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

HIER KLIKKEN!

Hallo Chochemd

Dit hoort Hier thuis

Maar nu ik toch bezig ben upload ik hem wel even voor je :) Klik Hier

@Hieronder, Whaha, zelfde seconde :D

srry jij had al gedaan :?

>>> Door VWO-er: Offtopic (link naar) plaatje verwijderd, daarnaast verplaatst naar Overige Hulp<<<