Ik ben de laatste tijd bezig met mission modden en dat gaat wel redelijk. Ik heb laatst ff een hele missie in het nederlands en zonder code's en opcodes en zo vertaald. Het doel is om de missie coordinaten personages etc. te veranderen, maar ik kwam vreemde dingen tegen zoals:
Wander state, wat is dat??
Dubbele jumps, Er stonden twee jumps achter elkaar, dat leest vice dan toch niet??
bij integer values, soms een enkele = soms een dubbele == zoals 1@ == 2
En is het perse nodig om (bijna) alle coordinaten eerst een floating point value te geven?
Er zijn nog meer dingen, maar als jullie hier antwoorden op weten ben ik weer even blij
Ik ben de laatste tijd bezig met mission modden en dat gaat wel redelijk. Ik heb laatst ff een hele missie in het nederlands en zonder code's en opcodes en zo vertaald. Het doel is om de missie coordinaten personages etc. te veranderen, maar ik kwam vreemde dingen tegen zoals:
Wander state, wat is dat??
Dubbele jumps, Er stonden twee jumps achter elkaar, dat leest vice dan toch niet??
bij integer values, soms een enkele = soms een dubbele == zoals 1@ == 2
En is het perse nodig om (bijna) alle coordinaten eerst een floating point value te geven?
Er zijn nog meer dingen, maar als jullie hier antwoorden op weten ben ik weer even blij
:rolleyes: