Geplaatst: 18 oktober 200915 jaren comment_1510489 Hallo, Een tijdje geleden heb ik de bekende waterlevelcustomiser gedownload en een paar keer gebruikt. Voor dat ik hem heb gebruikt stond het waterpeil op 0.0. Als ik hem nu op 0.0 zet, blijven sommige delen van San Andreas onder water staan (Metrotunnels, Las Venturas mijn e.d). Ik weet zeker dat mensen dit probleem kennen en ik zou graag een oplossing willen. Alvast bedankt, sean5874
Geplaatst: 18 oktober 200915 jaren comment_1510507 Hallo,Een tijdje geleden heb ik de bekende waterlevelcustomiser gedownload en een paar keer gebruikt. Voor dat ik hem heb gebruikt stond het waterpeil op 0.0. Als ik hem nu op 0.0 zet, blijven sommige delen van San Andreas onder water staan (Metrotunnels, Las Venturas mijn e.d). Ik weet zeker dat mensen dit probleem kennen en ik zou graag een oplossing willen. Alvast bedankt, sean5874 Je moet hem geloof ik op de deafult settings zetten. Gewoon op restore deafults drukken.
Hallo,
Een tijdje geleden heb ik de bekende waterlevelcustomiser gedownload en een paar keer gebruikt.
Voor dat ik hem heb gebruikt stond het waterpeil op 0.0. Als ik hem nu op 0.0 zet, blijven sommige
delen van San Andreas onder water staan (Metrotunnels, Las Venturas mijn e.d). Ik weet zeker dat mensen
dit probleem kennen en ik zou graag een oplossing willen.
Alvast bedankt,
sean5874